Ինչպեսներ
Ամենակիրառելի բիզնես խորհուրդները, հնարքներն ու գաղտնիքները գտե՛ք մեր մասնագիտական հոդվածներում։ Այստեղ Դուք կիմանաք՝ ինչպես բիզնես անել, ինչպես գնահատել բիզնես գործունեության տարբեր ասպեկտներ և զարգացնել բիզնեսը։
Ինչպե՞ս «լեզու գտնել» Product Hunt-ի հետ
Վայր, որտեղ մահանում կամ ծնվում են ստարտափները: Որ տարբերակը կունենա Ձեր ստարտափը, կախված է Ձեր աշխատանքից. պրոդուկտի, դրա առաջխաղացման վրա և ոչ միայն: Product...
Բիզնեսի աշխատանքի կարգավորումը բարդ և բազմաշերտ գործընթաց է: Լինում են պահեր, երբ թվում է՝ ամեն ինչ կարգավորված է, որոշ պահերի էլ՝ լիովին հակառակն է...
Ինչպե՞ս «լեզու գտնել» LinkedIn-ի հետ
Մեծամիտ ու հորինված իրականությու՞ն, թե՞ բացառիկ ու բանիմաց մասնագետների հավաքատեղի։
Եթե Դուք էլ եք գոնե մեկ անգամ այցելել LinkedIn ու տվել այս հարցը, ի...
Ինչպե՞ս չափել մարքեթինգը․ ոչ միայն փողով, այլ նաև KPI-ներով
Մարքեթինգային աշխատանքը չափելի դարձնելու համար հարկավոր է ներմուծել KPI-ներ։ Այս հոդվածում պատմում ենք գրեթե բոլոր KPI-ների մասին, որ անհրաժեշտ են մարքեթինգային ու գովազդային բյուջե կազմելու, արդյունքները չափելու և է՛լ ավելի արդյունավետ մարքեթինգ ունենալու համար։
Ինչպե՞ս գրանցել ապրանքային նշան
Բիզնես սկսելիս առաջին և կարևոր քայլերից է անուն, իսկ հետո ապրանքային նշան ստեղծելը, իսկ հետո այն գրացելը: Մինչ ապրանքային նշանը գրանցելուն անդրադառնալը, եկե՛ք հասկանանք,...
Ինչպե՞ս սկսել բիզնես Հայաստանում․ ուղեցույց Team2B-ից
Team2B օնլայն հարթակը ներկայացրել է «Ինչպե՞ս սկսել բիզնես Հայաստանում» ուղեցույցը սկսնակ և արդեն փորձառու գործարարների համար։
Ուղեցույցը արտահայտիչ կերպով ցուցադրում է բոլոր այն նախնական...
Ի՞նչ է ՏՏ հավաստագիրը, ինչպե՞ս ստանալ
Դեռևս 2000 թվականից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների արդյունաբերությունը Կառավարության կողմից ճանաչվել է ՀՀ տնտեսության զարգացման գերակա ճյուղերից մեկը։ Հայաստանում այս ոլորտը խթանելու համար պետության հիմնական գործիքը...
Ինչու՞ և ի՞նչ բիզնես սկսել Գյումրիում
Ինչու և ինչ բիզնես սկսել Գյումրիում՝ հյուրընկալությունից մինչև տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ:
Ի՞նչ է GSP+ համակարգը, և ինչու՞ Հայաստանն այլևս չի օգտվելու դրանից
GSP+ համակարգի գոյության մասին միգուցե ինչ-որ ժամանակ լսած լինեք: Բայց թե ինչ է այն իրենից ներկայացնում հավանաբար շատերս չգիտենք: Եկեք միասին հասկանանք այս համակարգի...
Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար
Ժամանակակից աշխարհում ամենուրեք կարելի է հանդիպել տարբեր տեսակի, ոճի ու բովանդակության ինֆորմացիայի։ Տեղեկատվությունը ավելի քան երբևէ դարձել է հեշտ հասանելի, միևնույն ժամանակ տեղեկատավական հոսքը...