TikTok-ը կփոխի իր առաջարկությունների ալգորիթմը՝ օգտատերերին հնարավոր վնասից պաշտպանելու համար:
Նոր ալգորիթմով օգտատերերին չի ցուցադրվի շատ կրկնվող բովանդակություն: Այսպիսով, ծառայությունը փորձելու է պաշտպանել օգտատերերին էքստրեմալ դիետաների, տխրության կամ բաժանումների մասին մեծ թվով տեսանյութերից:
«Որոշ տեսանյութեր երբեմն կարող են ակամա սրել օգտատերերի բացասական անձնական փորձառությունները, օրինակ, եթե ինչ-որ մեկը, ով վերջերս է բաժանվել, հանդիպում է բաժանման մասին տեսանյութի»,- բացատրում է սոցիալական ցանցը:
TikTok-ը պարզաբանել է, որ աշխատում է մի գործառույթի վրա, որը թույլ կտա օգտատերերին ընտրել բառեր և հեշթեգներ՝ կապված բովանդակության հետ, որը չեն ցանկանա տեսնել իրենց նորությունների ժապավենում։
Ծառայությունը հավելել է, որ համակարգի տեղադրումը ժամանակ կպահանջի և շուտով հանդես կգան աշխատանքի մասին նորություններով:
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։