Forbes-ն անդրադարձել է հայկական Zoomerang ստարտափին

Վերջին լուրերը
Forbes-ն անդրադարձել է հայկական Zoomerang ստարտափին
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

Հանրահայտ Forbes պարբերականը հոդված է հրապարակել տարբերվող ու յուրօրինակ տեսանյութեր ստեղծելու համար նախատեսված հայկական Zoomerang ստարտափի մասին։

Հոդվածում ներկայացված են կարճ տեսաբովանդակության պահանջարկն ու կարևորությունը, Zoomerang ստարտափի ստեղծման պատմությունը, առաքելությունը, հաջողություններն ու ապագայի պլանները։

- Advertisement -
Forbes-ն անդրադարձել է հայկական Zoomerang ստարտափին

«Ծանոթացեք Zoomerang-ի և նրա հայաստանյան համահիմնադիրներ Դավիթ Գրիգորյանի, Արման Մանուկյանի և Հայկ Գրիգորյանի հետ, ովքեր վերջին հինգ տարիների ընթացքում ստեղծում են կարճ տեսահոլովակների հարթակ՝ հնարավորություն տալով բիզնես օգտագործողներին կամ սպառողներին ստեղծել վիզուալ ցնցող տեսանյութեր՝ առանց տեխնիկական գիտելիքների»,- ասվում է հոդվածում, որին կարող եք ծանոթանալ այստեղ։

Կարդացե՛ք նաև.

Google-ը #WeArePlay արշավի շրջանակում ներկայացրել է հայկական Zoomerang-ը

Հայկական Zoomerang-ը կհամագործակցի Instagram-ի հետ

Հայկական Zoomerang հավելվածը ներդրում է ներգրավել Big Story-ից

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:

Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները