Թվային մարքեթինգը նոր ժամանակաշրջանի ամենաարդիական և պահանջված ոլորտներից մեկն է, որտեղ հաջողությունը կախված է ձեր հմտություններից, նպատակասլացությունից և ճիշտ ուղղության ընտրությունից։
ACA դասախոս, Թվային մարքեթինգի մասնագետ Ռիմա Սարգսյանը մանրամասն պատմում է, թե ինչպես կարելի է մուտք գործել այս ոլորտ, ինչ հմտություններ զարգացնել և ինչպես դառնալ Թվային մարքեթինգի հաջողակ մասնագետ։
Տեսանյութում քննարկվող հարցերը.
- Ի՞նչ է Թվային մարքեթինգը, և ինչո՞ւ սովորել այն
- Ինչպիսի՞ միֆեր կան թվային մարքեթինգի վերաբերյալ
- Ինչպե՞ս դառնալ թվային մարքեթինգի հաջողակ մասնագետ
- Ինչպե՞ս վարպետանալ թվային մարքեթինգի ոլորտում
- Որքա՞ն կարելի է վաստակել թվային մարքեթինգի ոլորտում
- Ի՞նչ ուղղություններ կան թվային մարքեթինգում
Թվային մարքեթինգի մասնագետ կարող եք դառնալ՝ միանալով ACA դասընթացին՝ այստեղ։
Ինչպե՞ս դառնալ մասնագետ, ինչպե՞ս անցնել մասնագիտությունը յուրացնելու դժվարին ճանապարհը: How2B-ի և Armenian Code Academy-ի նոր շարքում այդ մասին պատմում են փորձառու մասնագետները, ովքեր ոչ միայն անցել են այդ ճանապարհը, այլև ունեն դասավանդման փորձ, գիտեն այդ ճանապարհի բոլոր փոսերն ու արգելքները: