Չորեքշաբթի օրը Netflix-ը Upfronts-ի իր շնորհանդեսի ժամանակ հայտարարեց, որ գովազդային բիզնես մտնելուց ընդամենը մեկ ու կես տարի անց պատրաստվում է գործարկել իր սեփական գովազդային տեխնոլոգիական հարթակը:
Այս քայլը մարտահրավեր է գովազդային սերվերներ ունեցող արդյունաբերության այնպիսի հսկաներին, ինչպիսիք են Google-ը, Amazon-ը և Comcast-ը:
Ընկերությունն ի սկզբանե համագործակցում էր Microsoft-ի հետ՝ զարգացնելու իր գովազդային տեխնոլոգիաները, ինչը թույլ տվեց Netflix-ին արագ մուտք գործել գովազդային ոլորտ և քայլել այնպիսի մրցակիցների կողքին, ինչպիսին է Hulu-ն, որն ավելի քան մեկ տասնամյակ է, ինչ ունի իր սեփական գովազդային սերվերը:
Իր ներքին գովազդային տեխնոլոգիաների գործարկումով Netflix-ը պատրաստ կլինի լիովին վերահսկել իր գովազդային ապագան:
Այս ռազմավարական քայլը ընկերությանը հնարավորություն կտա ստեղծելու նպատակային և անհատականացված գովազդային փորձառություններ, որոնք ռեզոնանսվում են օգտատերերի հսկայական բազայի 270 միլիոն բաժանորդների հետ:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: