OpenAI-ը՝ լայն տարածում գտած ChatGPT չաթբոտի հետևում կանգնած ընկերությունը, մտադիր է խնդիրներ առաջացնել Google-ի համար, որի համար «որոնումը» համարվում է եկամտի հիմնական աղբյուր: Ստարտափը ներկայացրել է իր որոնման գործիքը՝ SearchGPT-ն, որը կօգտագործի AI-ը՝ օգտատերերի հարցերին պատրաստի պատասխաններ տալու համար։
Ըստ TechCrunch-ի՝ SearchGPT-ն ուղղակի մարտահրավեր է Google-ի գերակայությանը, որը վերջերս գործարկեց իր սեփական AI-ով աշխատող որոնման գործառույթը:
Ըստ The Wall Street Journal-ի՝ OpenAI-ը համագործակցել է խոշոր լրատվականների հետ՝ օգտագործելու նրանց բովանդակությունը՝ SearchGPT մարզելու համար: Գործընկերների թվում են այնպիսի արտասահմանյան հրատարակություններ, ինչպիսիք են Associated Press-ը, Financial Times-ը, Business Insider-ը, Le Monde-ը և այլն: Որոշ գործարքներ OpenAI-ի վրա միլիոնավոր դոլարներ են արժենում:
Ինչպես, օրինակ, Perplexity-ն, ընկերությունը վերաիմաստավորում է վեբ որոնումը` համատեղելով իր AI մոդելների ուժը համացանցի տեղեկատվության հետ ինդեքսավորման հետ՝ բառացիորեն իրական ժամանակում. հնարավորություններ, որոնք ChatGPT-ն ներկայումս չունի:
Պաշտոնական հայտարարության մեջ OpenAI-ը բացատրել է, որ SearchGPT-ն կօպտիմիզացնի որոնման գործընթացը. հարցումները կպատասխանվեն ուղղակիորեն, բայց դրանք կուղեկցվեն հղումներով դեպի համապատասխան աղբյուրներ, որոնցից ստացվել է տեղեկատվությունը: Ավելին, օգտատերը կկարողանա լրացուցիչ հարցեր տալ՝ որոնումը բառացիորեն վերածելով չափազանց բանիմաց բոտի հետ զրույցի՝ հաշվի առնելով նախորդ կոնտեքստը։
SearchGPT լենդիգ էջն արդեն աշխատում է, բայց միայն ընտրված փորձարկողները կարող են մուտք գործել և փորձարկել դրա գործառույթները, մնացածը պետք է սպասեն մինչև փորձի ավարտը: Կարճ ասած՝ SearchGPT-ն դեռևս նախատիպ է, այն մանրակրկիտ փորձարկվելու և ճշգրտվելու է մինչև վերջնական ամբողջական թողարկումը:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: