Ընկերությունը ցանկանում է հեռանալ բջջային հեռախոսների հետ ասոցիացիայից և վերաթողարկել իր բրենդը:
Տարբերանշանի փոփոխության ծրագրերի մասին պատմել է Nokia-ի գործադիր տնօրեն Պեկա Լունդմարկը. «Ժամանակին մենք ասոցացվում էինք սմարթֆոնների հետ, իսկ հիմա մենք ընկերություն ենք բիզնեսի համար տեխնոլոգիաներով», — հղում է կատարում Bloomberg-ը:
Նոր տարբերանշանը բաղկացած է հինգ տարրերից, որոնք միասին ձևավորում են Nokia բառը: Նրանք փոխել են իրենց ֆիրմային կապույտը գույների այլ դիապազոնի՝ կախված կիրառման տարբերակներից:
Reuters-ի տվյալներով՝ դա տարբերանշանի առաջին փոփոխությունն էր գրեթե 60 տարվա ընթացքում:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: