Ի՞նչ կլիներ, եթե մինչև պրոդուկտի թողարկումը մենք հնարավորություն ունենայինք ներկայացնել պրոդուկտը թիրախային լսարանին, հասկանալ մեր ունեցած թերություններն ու խնդիրները, բարելավել առավելություններն ու հետո միայն հասկանալ. արժե՞ ընդհանրապես թողարկել այդ պրոդուկտը:
Այս հարցում մեզ օգնում է հայկական Prelaunch ստարտափը: Թիմը որոշել է օգնել ևս 10 պրոդուկտի՝ սահմանելով $35,000 արժողությամբ դրամաշնորհ:
Դրամաշնորհը ներառում է՝
- Մինչև 1 միլիոն վաղ օգտատերերի հասանելիության հնարավորություն (արժեքը՝ $10,000),
- 5-10 հազար դոլար գովազդային դրամաշնորհ,
- Մինչև 5 կոնցեպտ կամ արժեքի վալիդացման թեստավորում,
- Հետադարձ կապի և օգտատերերի վարքագծի ուսումնասիրության հնարավորություն,
- 24/7 աջակցություն,
- Prelaunch.com-ի $4950 արժողությամբ սակագնային պլանից օգտվելու անվճար հնարավորություն,
- Մարքեթինգային արշավի ամբողջական կառավարում՝ $5,000 արժողությամբ (ներառյալ՝ տեքստերի, գովազդների, e-mail մարքեթինգի և community management-ի ստեղծումն ու իրագործումը),
- Մինչև 5,000 նոր լիդի հնարավորություն:
Ամբողջի արժեքը՝ $35,000:
Դիմումի վերջնաժամկետը՝ դեկտեմբերի 5: Մանրամասներին և գրանցման կարգին ծանոթացե՛ք հետևյալ հղումով:
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։