BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է

Վերջին լուրերը
BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

BYYD-ն տրաֆիկի գնման ամենամեծ հարթակն է բջջային հավելվածներում: Ընկերությունն առաջարկում է ավելի քան 100 հազար բջջային հավելված՝ գովազդի տեղադրման համար։ 7 տարվա ընթացքում իրականացվել է ավելի քան 1500 արշավ։

BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է

BYYD հարթակը ծածկույթ է ապահովում  ավելի քան 2 միլիոն օգտատիրոջ համար Հայաստանում, որից 665 հազարը ինտերնետ են մուտք գործում բացառապես բջջային սարքերի միջոցով։

BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է

Հարթակը ապահովում է մոբայլ գովազդի բոլոր 4 հիմնական ֆորմատները:  Banner, Rich Media (HTML5), Native и Video:

Առավելագույն արդյունք ապահովելու համար օգտագործվում են տարբեր տեսակի թիրախավորման մեթոդներ՝ գովազդատուին համապատասխան  անհրաժեշտ լսարանի որոնման համար: Գովազդը հնարավոր է տեղադրել կոնկրետ հավելվածներում (սպիտակ ցուցակ), օրինակ՝ միայն կանանց համար, ավտովարորդների, ֆինանսական հատվածի և այլն։ Ինչպես նաև հնարավոր է առանձնացնել հստակ հավելվածներ, որտեղ գովազդը չի ցուցադրվում (սև ցուցակ)՝ ապրանքանիշի անվտանգության համար:

BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է

Սարքավորման ID-ի (գովազդային նույնացուցչի) վերաբերյալ տվյալների առկայության պատճառով  կարող է իրականացվել նաև Brand Lift հետազոտություն, որն օգնում է չափել գովազդային արշավի արդյունավետությունը քանակական առումով:

Ստորև բերված են «Brand Lift» հետազոտության արդյունքները՝ բջջային հավելվածներում մանկական սննդի խթանման վերաբերյալ։

BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է

Ինչո՞ւ են գովազդատուները, ինչպես նաև գովազդային ընկերություններն ընտրում հենց BYYD գովազդային հարթակը

BYYD համակարգում գովազդային կրեատիվների մշակումը ամբողջությամբ իրականացվում էընկերության կողմից: Օրինակները կարող եք դիտել ստորև նշված հղումով կամ QR կոդով:

BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է

Գովազդի ընթացքի որակի ստուգումները կարող են իրականացվել ցանկացած համակարգիմիջոցով   (Sizmek, Adriver, IAS, Gemius, Weborama, DCM, Google Analytics, Yandex.Metrica և այլն):

Ընկերությունն աշխատում է վճարման տարբեր մոդելների միջոցով՝ CPC, CPM, CPA և CPS:

Թիրախավորման համար նշագծումներ չկան, արժեքը կախված է բացառապես գնման պահանջվող ծավալի և առկա պաշարների հարաբերակցությունից:

Ընկերությունը իրականացնում է Brand Lift գովազդային արշավի արդյունքների հիման վրա, վերահսկում է ապրանքանիշի անվտանգությունը, օգտագործում է միայն AppStore-ի և Google Play-ի հավելվածները և աշխատում է WhiteList-ի հետ:

Ընկերության մասնագետները լավ գիտեն գովազդային գործակալությունների բոլոր «ցավերը» և փակում են դրանք իրենց կողմից. AK, հետվճարային համակարգ, արտադրություն, ռազմավարության մշակման արագություն, գործարկում, հաշվետվություն, հասանելիություն և այլն։

Չկա սեգմենտ կամ թիրախային լսարան, որի հետ ընկերությունը նախկինում չի աշխատել:Իրականացված աշխատանքների ցանկին կարելի է ծանոթանալ հետևյալ հղումով, իսկ BYYD Armenia հարթակի շնորհանդեսը հասանելի է այստեղ։

Գովազդային արշավները և գործակալության պայմանները քննարկելու համար ընկերության հետ հնարավոր է կապ հաստատել [email protected] էլեկտրոնային փոստով:  

Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները