Վաճառքի գործընթացում վստահություն ստեղծելը կարևոր հմտություն է, որը կարելի է զարգացնել։
How2Scale-ի 4-րդ էպիզոդում կգտնեք գործնական խորհուրդներ և տեխնիկաներ, որոնք կօգնեն ավելի արագ վստահություն ներշնչել, բարելավել շփումն ու «համոզել» հաճախորդին, ինչպես նաև մի քանի տարածված սխալներ հաճախորդի հետ շփման ժամանակ, որոնցից պետք է խուսափել։
- Ինչպե՞ս 10 վայրկյանում ստեղծել վստահություն վաճառքի պրոցեսում
- Ինչո՞ւ է վստահությունը կարևոր վաճառքի պրոցեսում
- Արագ վստահություն ներշնչելու մի քանի քայլ
- Ինչպե՞ս ճիշտ բարևել
- Small talk կամ կարճ զրույց
- Սոցիալական ապացույց
- Սխալներ, որոնք շատ են կրկնվում վաճառողների մոտ
How2Scale-ը How2B-ի և ScaleUp-ի համատեղ նոր նախագիծն է վաճառքի թեմայով, որի յուրաքանչյուր էպիզոդում ScaleUp խորհրդատվական ընկերության հիմնադիր, վաճառքներում և բիզնեսի զարգացման գործում ավելի քան 10 տարվա մասնագիտական փորձ ունեցող Բյուզանդ Մկրտիչյանը պատմում է վաճառքի թիմերի, մենեջմենթի, գործընթացների, սխալների և ընդհանրապես՝ արդյունավետ վաճառքների մասին։
Կարդացե՛ք նաև.