How2Scale-ի 2-րդ էպիզոդում կծանոթանաք 2 կարևոր թեմաների հետ։ Առաջինը՝ վաճառքի ոլորտում ամենակարևոր 5 KPI ցուցանիշներն են, որոնք անհրաժեշտ է վերահսկել բիզնեսի աճն ու արդյունավետությունը գնահատելու համար։ Ինչպես նաև կխոսենք վաճառքի թիմերի համար 5 մոտիվացիոն մոդելի մասին, որոնք կարող են օգնել վաճառքի թիմերին առավել արդյունավետ աշխատելու և հաջողության հասնելու գործում։
5 կարևոր KPI, որ պետք է հետևել
- Customer Acquisition Cost / Հաճախորդի ներգրավման արժեք
- Sales Revenue / Վաճառքից հասույթ
- Conversation Rate / Փոխարկման ցուցիչ
- Average order amount / Վաճառքի միջին գին
- Sales Cycle / Վաճառքի ցիկլ
5 մոտիվացիոն մոդել վաճառքի թիմերի համար
- Մրցակցային միջավայր
- Ճանաչում
- Փող
- Ռեկորդներ
- Նվերներ
How2Scale-ը How2B-ի և ScaleUp-ի համատեղ նոր նախագիծն է վաճառքի թեմայով, որի յուրաքանչյուր էպիզոդում ScaleUp խորհրդատվական ընկերության հիմնադիր, վաճառքներում և բիզնեսի զարգացման գործում ավելի քան 10 տարվա մասնագիտական փորձ ունեցող Բյուզանդ Մկրտիչյանը պատմում է վաճառքի թիմերի, մենեջմենթի, գործընթացների, սխալների և ընդհանրապես՝ արդյունավետ վաճառքների մասին։
Կարդացե՛ք նաև.