5 KPI վաճառքի մենեջերների համար և 5 մոտիվացիոն մոդել վաճառքի թիմի համար. Բյուզանդ Մկրտիչյան

Վերջին լուրերը
5 KPI վաճառքի մենեջերների համար և 5 մոտիվացիոն մոդել վաճառքի թիմի համար. Բյուզանդ Մկրտիչյան
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

How2Scale-ի 2-րդ էպիզոդում կծանոթանաք 2 կարևոր թեմաների հետ։ Առաջինը՝ վաճառքի ոլորտում ամենակարևոր 5 KPI ցուցանիշներն են, որոնք անհրաժեշտ է վերահսկել բիզնեսի աճն ու արդյունավետությունը գնահատելու համար։ Ինչպես նաև կխոսենք վաճառքի թիմերի համար 5 մոտիվացիոն մոդելի մասին, որոնք կարող են օգնել վաճառքի թիմերին առավել արդյունավետ աշխատելու և հաջողության հասնելու գործում։

5 կարևոր KPI, որ պետք է հետևել

  1. Customer Acquisition Cost / Հաճախորդի ներգրավման արժեք
  2. Sales Revenue / Վաճառքից հասույթ
  3. Conversation Rate / Փոխարկման ցուցիչ
  4. Average order amount / Վաճառքի միջին գին
  5. Sales Cycle / Վաճառքի ցիկլ

5 մոտիվացիոն մոդել վաճառքի թիմերի համար

  1. Մրցակցային միջավայր
  2. Ճանաչում
  3. Փող
  4. Ռեկորդներ
  5. Նվերներ

How2Scale-ը How2B-ի և ScaleUp-ի համատեղ նոր նախագիծն է վաճառքի թեմայով, որի յուրաքանչյուր էպիզոդում ScaleUp խորհրդատվական ընկերության հիմնադիր, վաճառքներում և բիզնեսի զարգացման գործում ավելի քան 10 տարվա մասնագիտական փորձ ունեցող Բյուզանդ Մկրտիչյանը պատմում է վաճառքի թիմերի, մենեջմենթի, գործընթացների, սխալների և ընդհանրապես՝ արդյունավետ վաճառքների մասին։

Կարդացե՛ք նաև.

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները