Հեռահաղորդակցության շուկան 2024-ի առաջին եռամսյակում

Վերջին լուրերը

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտը վերջին տարիներին ցուցաբերում է դինամիկ զարգացում: Երեք հիմնական օպերատորները՝ Viva-ն, Team Telecom Armenia-ն և Ucom-ը, շարունակում են մրցակցել շուկայում՝ ընդլայնելով իրենց բաժանորդային բազան և բարելավելով ֆինանսական ցուցանիշները: Ստորև կքննարկենք վերջին տվյալները (հիմնված ընկերությունների կողմից հրապարակված տվյալների վրա)՝ բացահայտելով ոլորտի զարգացման միտումները և յուրաքանչյուր ընկերության դիրքը շուկայում:

Բաժանորդների թիվը

Հեռահաղորդակցության շուկան շարունակում է ընդլայնվել՝ ցուցաբերելով կայուն տարեկան աճ: Չնայած նախորդ եռամսյակի համեմատ որոշակի նվազմանը, բոլոր երեք հիմնական օպերատորները գրանցել են զգալի աճ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ:

Հեռահաղորդակցության շուկայի առաջատար Viva-ի բաժանորդների թիվը 2024-ի 1-ին եռամսյակում հասել է 2 մլն 296 հազար 896-ի: Սա 1.5% տարեկան աճ է (34 հազար 922 բաժանորդ), չնայած նախորդ եռամսյակի համեմատ 0.9%-ով նվազմանը: Viva-ն շարունակում է գերազանցել Team Telecom Armenia-ին 2.2 անգամ և Ucom-ին 3.3 անգամ:

Հեռահաղորդակցության շուկան 2024-ի առաջին եռամսյակում

Team Telecom Armenia-ն արձանագրել է ամենամեծ տարեկան աճը՝ 8.9% (84 հազար 321 բաժանորդ), հասնելով 1 մլն 36 հազար 288 բաժանորդի 2024-ի 1-ին եռամսյակում: Սակայն, նախորդ եռամսյակի համեմատ նկատվել է 0.8%-ի նվազում: Ucom-ը գրանցել է 6.4% տարեկան աճ (42 հազար 67 բաժանորդ)՝ հասնելով 696 հազար 479 բաժանորդի, միևնույն ժամանակ արձանագրելով 2.3% նվազում նախորդ եռամսյակի համեմատ:

Երկարաժամկետ հեռանկարում բոլոր երեք ընկերությունները ցուցաբերում են կայուն աճի միտում: 2022-ի 1-ին եռամսյակի համեմատ Viva-ի բաժանորդների թիվն աճել է 3.3%-ով (74 հազար 21), Team Telecom Armenia-ինը՝ 13.2%-ով (120 հազար 432), իսկ Ucom-ինը՝ 17.2%-ով (102 հազար 425):

Ընդhանուր բաժանորդների թիվը 2024-ի առաջին եռամսյակում կազմում է 4 մլն 29 հազ 663, ինչը գերազանցում է երկրի բնակչության թվաքանակը, 33,6%-ով, ինչը նշանակում է, որ բաժանորդների մի մասն օգտվում է շարժական կապի մի քանի բաժանորդագրությունից։

Եռամսյակի շահույթը հեռահաղորդակցության շուկայում

Viva-ն գրանցել է տպավորիչ աճ շահույթի առումով: 2024-ի առաջին եռամսյակում ընկերության շահույթը կազմել է 4 մլրդ 835 մլն 234 հազար դրամ, ինչը 58.7%-ով ավել է 2023-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ և 48.2%-ով ավել՝ 2022-ի առաջին եռամսյակի համեմատ: Այս ցուցանիշը վկայում է ընկերության կայուն աճի և շուկայում ամուր դիրքերի մասին:

Team Telecom Armenia-ի շահույթի դինամիկան ավելի փոփոխական է: 2024-ի առաջին եռամսյակում ընկերությունը գրանցել է 406 մլն 692 հազար դրամի շահույթ: Սա զգալի նվազում է 2023-ի առաջին եռամսյակի 1 մլրդ 173 մլն 362 հազար դրամի համեմատ (65.3%-ով նվազում), սակայն աճ է 2022-ի առաջին եռամսյակի 234 մլն 88 հազար դրամի համեմատ (73.7%-ով աճ):

Հեռահաղորդակցության շուկան 2024-ի առաջին եռամսյակում

Ucom-ը ցուցաբերել է շահութաբերության հետևողական բարելավում: 2024-ի առաջին եռամսյակում ընկերությունն առաջին անգամ գրանցել է դրական շահույթ՝ 81 մլն 157 հազար դրամ: Սա նշանակալի առաջընթաց է 2023-ի առաջին եռամսյակի 462 մլն 985 հազար դրամ վնասի և 2022-ի առաջին եռամսյակի 1 մլրդ 401 մլն 221 հազար դրամ վնասի համեմատ: Այս դինամիկան ցույց է տալիս ընկերության ֆինանսական վիճակի էական բարելավում:

Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկան ցուցաբերում է հակասական, բայց հետաքրքիր զարգացում: Բաժանորդների թվի ընդհանուր աճը վկայում է ոլորտի ընդլայնման մասին, մինչդեռ ֆինանսական արդյունքների տարբերությունները բացահայտում են ընկերությունների զարգացման տարբեր փուլերն ու ռազմավարությունները:

Viva-ն շարունակում է պահպանել իր առաջատար դիրքը՝ ցուցաբերելով կայուն աճ թե՛ բաժանորդների թվով, թե՛ շահութաբերությամբ: Ցուցանիշները փաստում են, որ ընկերության երկար տարիների փորձը և հաճախորդների շրջանում բրենդի բարձր ճանաչողականությունը բերել են շուկայում ամուր և կայուն դիրքերի։

Team Telecom Armenia-ն ցուցաբերում է ամենաբարձր աճի տեմպը բաժանորդների թվով, ինչը վկայում է նրա ագրեսիվ շուկայավարման ռազմավարության մասին: Սակայն, շահույթի անկայուն դինամիկան հուշում է, որ ընկերությունը գուցե զգալի ներդրումներ է կատարում աճի մեջ, ինչը կարճաժամկետ հեռանկարում ազդում է շահութաբերության վրա:

Ucom-ը, չնայած բաժանորդների թվով երրորդ տեղում է հեռահաղորդակցության շուկայում, ցուցաբերում է տպավորիչ առաջընթաց ֆինանսական առողջության տեսանկյունից: Վնասից դեպի շահույթ անցումը վկայում է ընկերության բիզնես մոդելի արդյունավետ վերափոխման մասին:

Ընդհանուր առմամբ, հեռահաղորդակցության շուկան ցույց է տալիս աճի և մրցակցության առողջ նշաններ: Բոլոր երեք ընկերությունները գրանցում են բաժանորդների թվի աճ, ինչը վկայում է ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկի աճի մասին: Միևնույն ժամանակ, շահութաբերության տարբեր պատկերները ցույց են տալիս, որ ընկերությունները կիրառում են տարբեր ռազմավարություններ՝ երկարաժամկետ աճն ապահովելու համար:

Առաջիկա տարիներին հետաքրքիր կլինի հետևել, թե ինչպես կզարգանա մրցակցությունը, հատկապես 5G տեխնոլոգիաների ներդրման և թվային ծառայությունների ընդլայնման համատեքստում: Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտը, կարծես, գտնվում է դինամիկ զարգացման փուլում, ինչը խոստանում է սպառողների համար ավելի լավ ծառայություններ և ավելի մրցունակ գներ:

Կարդացեք նաև՝

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները