Հայկական HopShop ստարտափը, կամ, ինչպես հե՛նց հիմնադիրներն են նշում «Նորաձևության շազամը», պայքարում է Product Hunt-ում «Օրվա պրոդուկտ» դառնալու համար:
Քվեարկե՛ք՝ աջակցելու հայկական ստարտափին՝ ահա այս հղումով:
HopShop-ը հավելված է՝ նախատեսված օնլայն գնում կատարողների համար, որն օգնում է ցանկացած նկարի կամ հոլովակի մեջ գտնել հետաքրքրող ապրանքներն ու գնել դրանք համապատասխան օնլայն խանութներից։ Նաև հնարավորություն է տալիս լուսանկարել ցանկացած ապրանք, որոնել դրանք և ձեռք բերել։
Այսօր արդեն ստարտափը համագործակցում է ավելի քան 500 խանութների հետ ողջ աշխարհում, իսկ հարթակում ներկայացված պրոդուկտների թիվը գերազանցում է 6 միլիոնը:
Կարդացե՛ք նաև.
- Ապրանքների Shazam: Տիգրան Չախալյանը HopShop-ի, ստարտափ սկսելու և մրցակիցների մասին
- HopShop-ը և Text’n Pay Me-ն՝ Ձեռներեցության աշխարհի գավաթի հայաստանյան փուլի հաղթողներ. How2b-ի ռեպորտաժը
- Ինչպե՞ս «լեզու գտնել» Product Hunt-ի հետ
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: