Դուբայը զբոսաշրջային ամենատարածված ուղղությունն է աշխարհում, պարզվել է TikTok-ի հեշթեգների ուսումնասիրության արդյունքում, որն ամփոփվել է TikTok Travel Index 2022 զեկույցում:
Կատարված հետազոտության արդյունքում պարզվել է, որ #Dubai հեշթեգով կարճ տեսանյութերը սոցիալական ցանցում գրանցել են ամենաշատ՝ 81,8 մլրդ դիտում: Հաջորդում են Նյու-Յորքը (59,5 մլրդ) և Լոնդոնը (36,8 մլրդ): Տասնյակում հայտնվել են նաև Ստամբուլը, Փարիզը, Մայամին, Լոս Անջելեսը, Չիկագոն, Տորոնտոն և Մադրիդը:
TikTok Travel Index-ի շրջանակում դիտարկվում է 140 տարբեր քաղաքներ: Նախորդ տարվա զեկույցում առաջատարը Նյու-Յորքն էր, իսկ Դուբայը երկրորդն էր:
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։