Spotify սթրիմինգային ծառայությունը ներկայացրել է արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված AI Playlist գործառույթը, որը թույլ է տալիս օգտատիրոջը ստեղծել սեփական երգացանկը՝ օգտագործելով տեքստային հրամաններ։ Գործառույթը ներկայումս գտնվում է բետա փորձարկման փուլում: Այն ի սկզբանե հասանելի կլինի Պրեմիում բաժանորդներին Android և iOS օպերացիոն համակարգերով Ավստրալիայում և Մեծ Բրիտանիայում, հաջորդ ամիսներին այն հասանելի կլինի նաև այլ երկրներում:
Բացի ժանրի կամ ժամանակաշրջանի վրա հիմնված ստանդարտ հարցումներից, առաջարկները կարող են լինել տարբեր բաների մասին, ինչպիսիք են վայրերը, կենդանիները, գործունեությունը, ֆիլմի հերոսները, գույները կամ էմոջիները: Դուք կարող եք, օրինակ, խնդրել ստեղծել երգացանկ «զոմբիների ապոկալիպսիսի դեմ պայքարելու համար» կամ «երգացանկ, որն ինձ կստիպի զգալ գլխավոր հերոսը»: Այնուամենայնիվ, ընկերությունը հայտնում է, որ լավագույն երգացանկի արդյունքները կստացվեն, երբ հարցումը պարունակի ժանրերի, զգացմունքների, արվեստագետների և ժամանակաշրջանի համադրություն:
Օգտատիրոջ հարցումը հասկանալու համար ծառայությունն օգտագործում է մեծ լեզվի մոդել (LLM), այնուհետև օգտագործում է իր անհատականացման տեխնոլոգիան՝ ունկնդրի պատմության և նախասիրությունների մասին ունեցած տեղեկատվությունը, որպեսզի կատարի հարցումը և ստեղծի AI-ի կողմից ստեղծված անհատականացված երգացանկ: Հետևաբար, եթե երկու տարբեր օգտվողներ ներկայացնեն նույնական հարցում, նրանք միևնույնն է կստանան տարբեր երգացանկեր:
AI-ի կողմից առաջարկվող երգացանկը կարելի է կատարելագործել՝ ինքնուրույն հեռացնելով կամ ավելացնելով երաժշտական թրեքեր: Նաև ասվում է, որ Spotify-ը չի ստեղծի AI երգացանկ՝ հիմնված ոչ երաժշտական առաջարկների վրա, ինչպիսիք են «ընթացիկ իրադարձությունները» կամ «հատուկ ապրանքանիշերը»:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: