OpenAI-ը սկսել է իր նոր պրոդուկտների 12-օրյա մարաթոնը՝ ChatGPT Pro-ի հայտարարությամբ: Սա վճարովի բաժանորդագրության նոր մակարդակ է՝ ամսական $200 արժողությամբ, որն օգտատերերին տալիս է անսահմանափակ մուտք դեպի OpenAI բոլոր մոդելները, ներառյալ հզոր o1 pro-ը՝ o1 մոդելի բարելավված տարբերակը, որը առանձնանում է տրամաբանելու և խնդիրների լուծման հմտություններով, գրում է Techcrunch-ը։
Սա ընկերության ամենաթանկ սակագնային պլանն է, որը տասնապատիկ գերազանցում է հիմնական ChatGPT Plus պլանի արժեքը: Հաշվի առնելով, որ շատ օգտատերեր արդեն համարում են, որ ChatGPT Plus պլանը չափազանց թանկ է, հարց է առաջանում, թե ում համար է նախատեսված այս աստղաբաշխական բաժանորդագրությունը:
«Մենք հավատում ենք, որ ChatGPT Pro-ի լսարանը կլինի փորձառու ChatGPT-ի օգտատերերը, ովքեր արդեն հասցնում են մոդելներին իրենց հնարավորությունների սահմաններին այնպիսի առաջադրանքներում, ինչպիսիք են մաթեմատիկան, ծրագրավորումը և տեքստ գրելը», — ասել է Ջեյսոն Վեյը հինգշաբթի օրը կայացած մամուլի ասուլիսում:
ChatGPT Pro-ն ապահովում է մինչ օրս OpenAI-ի արսենալի ամենահզոր մոդելի հասանելիությունը, որն «ավելի երկար է մտածում ամենահուսալի պատասխանները տալու համար»: Անկախ փորձագետները գնահատականներով՝ o1 pro-ն ավելի ճշգրիտ և համապարփակ պատասխաններ է տալիս, հատկապես այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են տվյալների գիտությունը, ծրագրավորումը և նախադեպային իրավունքի վերլուծությունը: Բացի այդ, համեմատած o1 և o1-preview մոդելների հետ, o1 pro նեյրոնային ցանցն ավելի լավ է հաղթահարում մաթեմատիկայի, գիտության և կոդավորման բարդ խնդիրները:
O1 pro-ի բարձր հուսալիությունն ընդգծելու համար OpenAI-ը մոդելին ստիպում է չորս անգամ վերստուգել պատասխանը. հարցը համարվում է լուծված միայն այն դեպքում, եթե մոդելը ստանա ճիշտ պատասխանը չորս փորձից չորսում, ոչ թե մեկում: Քանի որ պատասխանների ստեղծման համար ավելի երկար ժամանակ կպահանջվի, ChatGPT-ը կցուցադրի առաջընթացի տող և կուղարկի ներծրագրային ծանուցում, եթե անցնեք այլ խոսակցության:
Ըստ The New York Times-ի՝ OpenAI-ը նախատեսում է ամսական 44 դոլար գանձել ChatGPT Plus-ի բաժանորդագրության համար մինչև 2029 թվականը: Բաժանորդագրության ծախսերի աճը պայմանավորված է OpenAI-ի վրա ներդրողների ճնշումներով, որոնք ցանկանում են կրճատել կորուստները: Թեև ընկերության եկամուտը օգոստոսին հասել է 300 միլիոն դոլարի, նրա վնասները տարվա ընթացքում կարող են կազմել մոտ 5 միլիարդ դոլար՝ անձնակազմի աշխատավարձերի, գրասենյակի վարձակալության և AI վերապատրաստման ենթակառուցվածքների ծախսեր: Հաղորդվում է, որ միայն ChatGPT-ի վրա ընկերությունն օրական ծախսել է մինչև 700 հազար դոլար։