Meta-ն ութ ամիս ակտիվորեն աշխատում է սեփական AI-ով աշխատող որոնման համակարգի վրա՝ նվազեցնելու իր կախվածությունը Google-ից և Microsoft Bing-ից: Նոր որոնման համակարգը թույլ կտա իրադարձությունների AI ամփոփագրերն ուղղակիորեն ինտեգրել ընկերության հավելվածներին, ինչպիսիք են Instagram-ը և Facebook-ը, և ապագայում կփոխարինի ներկայումս օգտագործվող արտաքին որոնման համակարգերին:
Meta-ի AI բոտերը ներկայումս հիմնվում են Google-ի և Bing-ի տվյալների վրա՝ Instagram-ում և Facebook-ում ընթացիկ իրադարձությունների վերաբերյալ հարցումները մշակելու համար: Այնուամենայնիվ, Meta-ն մտադիր է դադարեցնել այս պրակտիկան՝ ներդնելով ներքին որոնման համակարգ, որը կգործի բացառապես սեփական տվյալների բազայի հիման վրա։ Նախատեսվում է ինտեգրում գոյություն ունեցող Meta AI գործիքների հետ, ինչը թույլ կտա իր AI բոտերին ավելի ինքնավար և արդյունավետ կերպով մշակել օգտվողների հարցումները:
Նոր Meta որոնման համակարգի ստեղծման ամենակարևոր փուլերից մեկը սեփական որոնողական ռոբոտի ներդրումն էր, որն արդեն մի քանի ամիս ակտիվորեն ինդեքսավորում է տեղեկատվությունը ինտերնետում բաց աղբյուրներից։ Սա հնարավորություն է տալիս ստեղծել սեփական ընդարձակ տվյալների բազան, որը հիմք կդառնա AI-bot-ի համար և կապահովի Meta-ի անկախությունը արտաքին հարթակներից: Հատկանշական է, որ տվյալների հավաքագրումը սկսվել է դեռևս լրատվական գործակալությունների հետ պայմանավորվածությունների կնքումից առաջ։
Բացի որոնման ալգորիթմներ մշակելուց, Meta-ն նաև հավաքում է աշխարհագրական տվյալներ, որոնք ապագայում ընկերությանը թույլ կտան մրցակցել Google Maps-ի հետ։ Կարճ ասած՝ օգտատերերի տվյալների վերահսկման համար պայքարը սրվում է, և Meta-ն նպատակ ունի դառնալ կարևոր դերակատար այս գործընթացում: