Վաճառքի հաջողությունը կախված է նրանից, թե որքան արդյունավետ եք ընտրում, գնահատում և ճիշտ ժամանակին մոտենում լիդերին։
How2Scale-ի 6-րդ էպիզոդում պատմում ենք, թե ինչո՞ւ է կարևոր լիդերի որակավորումը, ինչպե՞ս ճիշտ դասակարգել դրանք, և ի՞նչ սխալներից պետք է խուսափել, որպեսզի վաճառքի թիմը ժամանակը և էներգիան ուղղի իրական հնարավոր հաճախորդների վրա։
- Ինչպե՞ս որակավորել լիդերը և ժամանակը ծախսել ճիշտ ուղղությամբ
- Ինչո՞ւ է կարևոր լիդերի որակավորումը
- Ինչպե՞ս տարբերել լիդերը մեկը մյուսից. մի քանի կարևոր կետ
- Բանկերի օրինակը
- Լիդերի որակավորման մեթոդներ
- Ամենամեծ սխալները լիդերի որակավորման ժամանակ
How2Scale-ը How2B-ի և ScaleUp-ի համատեղ նոր նախագիծն է վաճառքի թեմայով, որի յուրաքանչյուր էպիզոդում ScaleUp խորհրդատվական ընկերության հիմնադիր, վաճառքներում և բիզնեսի զարգացման գործում ավելի քան 10 տարվա մասնագիտական փորձ ունեցող Բյուզանդ Մկրտիչյանը պատմում է վաճառքի թիմերի, մենեջմենթի, գործընթացների, սխալների և ընդհանրապես՝ արդյունավետ վաճառքների մասին։
Կարդացե՛ք նաև.