BYYD-ն տրաֆիկի գնման ամենամեծ հարթակն է բջջային հավելվածներում: Ընկերությունն առաջարկում է ավելի քան 100 հազար բջջային հավելված՝ գովազդի տեղադրման համար։ 7 տարվա ընթացքում իրականացվել է ավելի քան 1500 արշավ։
BYYD հարթակը ծածկույթ է ապահովում ավելի քան 2 միլիոն օգտատիրոջ համար Հայաստանում, որից 665 հազարը ինտերնետ են մուտք գործում բացառապես բջջային սարքերի միջոցով։
Հարթակը ապահովում է մոբայլ գովազդի բոլոր 4 հիմնական ֆորմատները: Banner, Rich Media (HTML5), Native и Video:
Առավելագույն արդյունք ապահովելու համար օգտագործվում են տարբեր տեսակի թիրախավորման մեթոդներ՝ գովազդատուին համապատասխան անհրաժեշտ լսարանի որոնման համար: Գովազդը հնարավոր է տեղադրել կոնկրետ հավելվածներում (սպիտակ ցուցակ), օրինակ՝ միայն կանանց համար, ավտովարորդների, ֆինանսական հատվածի և այլն։ Ինչպես նաև հնարավոր է առանձնացնել հստակ հավելվածներ, որտեղ գովազդը չի ցուցադրվում (սև ցուցակ)՝ ապրանքանիշի անվտանգության համար:
Սարքավորման ID-ի (գովազդային նույնացուցչի) վերաբերյալ տվյալների առկայության պատճառով կարող է իրականացվել նաև Brand Lift հետազոտություն, որն օգնում է չափել գովազդային արշավի արդյունավետությունը քանակական առումով:
Ստորև բերված են «Brand Lift» հետազոտության արդյունքները՝ բջջային հավելվածներում մանկական սննդի խթանման վերաբերյալ։
Ինչո՞ւ են գովազդատուները, ինչպես նաև գովազդային ընկերություններն ընտրում հենց BYYD գովազդային հարթակը
BYYD համակարգում գովազդային կրեատիվների մշակումը ամբողջությամբ իրականացվում էընկերության կողմից: Օրինակները կարող եք դիտել ստորև նշված հղումով կամ QR կոդով:
Գովազդի ընթացքի որակի ստուգումները կարող են իրականացվել ցանկացած համակարգիմիջոցով (Sizmek, Adriver, IAS, Gemius, Weborama, DCM, Google Analytics, Yandex.Metrica և այլն):
Ընկերությունն աշխատում է վճարման տարբեր մոդելների միջոցով՝ CPC, CPM, CPA և CPS:
Թիրախավորման համար նշագծումներ չկան, արժեքը կախված է բացառապես գնման պահանջվող ծավալի և առկա պաշարների հարաբերակցությունից:
Ընկերությունը իրականացնում է Brand Lift գովազդային արշավի արդյունքների հիման վրա, վերահսկում է ապրանքանիշի անվտանգությունը, օգտագործում է միայն AppStore-ի և Google Play-ի հավելվածները և աշխատում է WhiteList-ի հետ:
Ընկերության մասնագետները լավ գիտեն գովազդային գործակալությունների բոլոր «ցավերը» և փակում են դրանք իրենց կողմից. AK, հետվճարային համակարգ, արտադրություն, ռազմավարության մշակման արագություն, գործարկում, հաշվետվություն, հասանելիություն և այլն։
Չկա սեգմենտ կամ թիրախային լսարան, որի հետ ընկերությունը նախկինում չի աշխատել:Իրականացված աշխատանքների ցանկին կարելի է ծանոթանալ հետևյալ հղումով, իսկ BYYD Armenia հարթակի շնորհանդեսը հասանելի է այստեղ։
Գովազդային արշավները և գործակալության պայմանները քննարկելու համար ընկերության հետ հնարավոր է կապ հաստատել [email protected] էլեկտրոնային փոստով:
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։