Tesla Cybercab ռոբոտաքսիի վերջին քսան րոպեանոց շնորհանդեսը ընկերության ղեկավարությանը հարցերի համար ժամանակ չթողեց, սակայն այս շաբաթ՝ եռամսյակային հաշվետվություններ հրապարակելու հետո, ընկերությունը ստիպված կլինի պատասխանել հարցերին: Tesla-ի շահույթի մարժան անընդհատ նվազում է, իսկ տարեվերջին ընկերությանը սպառնում է իր տարեկան վաճառքի առաջին անկումը։
Ինչպես ենթադրում է Reuters-ը, Tesla-ի տեխնիկական առաջընթացի աստիճանի վերաբերյալ հարցերը ամբողջական ինքնավար և ռոբոտ տաքսիների ստեղծման հարցում կարող են դառնալ ավտոարտադրողի համար ամենաանհարմար հարցերից առաջիկա հաշվետու միջոցառման ժամանակ:
Գնային պատերազմները Tesla-ին պարբերաբար զրկում են էլեկտրական մեքենաների շուկայում իր հիմնական առավելություններից մեկից՝ շահույթի բարձր մարժայից՝ մրցակիցների համեմատ: Եթե 2022 թվականի առաջին եռամսյակում Tesla-ի շահույթի մարժան ավտոմոբիլային հատվածում հասել է 30%-ի, ապա այս տարվա երկրորդ եռամսյակում այն իջել է մինչև 14,6%, իսկ երրորդի վերջում վտանգված է աճել մինչև ընդամենը 14,9%, նշվում են Visible Alpha-ի կողմից հարցված վերլուծաբանները:
Քանի որ չորրորդ եռամսյակն արդեն հասել է, հաշվետու միջոցառմանը Tesla-ն պետք է կանխատեսում տա էլեկտրական մեքենաների քանակի մասին, որոնք կարող է մատակարարել ընթացիկ տարում ամբողջությամբ: Անցյալ տարվա 1,8 միլիոնից ավել միավորներին հասնելու համար այն պետք է չորրորդ եռամսյակի ընթացքում հաճախորդներին առաքի ավելի քան 516,000 մեքենա, ինչը քիչ հավանական է թվում, ուստի, ըստ ոլորտի վերլուծաբանների կանխատեսումների, Tesla-ն կարող է ընթացիկ տարին ավարտել էլեկտրական մեքենաների առաքումների անկմամբ։