Անհնարինը կատարվեց. 34 տարի անց խաղացողը վերջապես հաղթել է Tetris-ին

Վերջին լուրերը
Անհնարինը կատարվեց. 34 տարի անց խաղացողը վերջապես հաղթել է Tetris-ին
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

Լեգենդար Tetris հանելուկ խաղը, որը հորինել և մշակել է խորհրդային ծրագրավորող Ալեքսեյ Պաժիտնովը, 2024 թվականին կդառնա 40 տարեկան, բայց միայն վերջերս է վճռական խաղացողներից մեկին վերջապես հաջողվել «հաղթել» խաղը։

Այդ նվաճմանը հասել է 13-ամյա ամերիկացի խաղացող Ուիլիս Գիբսոնը, ով հայտնի է Blue Scuti մականունով։ Վերջերս նա կարողացել է կոտրել Tetris-ի NES տարբերակը (թողարկվել է 1989 թվականին), ինչը նախկինում միայն AI-ն էր կարողացել անել:

- Advertisement -
Անհնարինը կատարվեց. 34 տարի անց խաղացողը վերջապես հաղթել է Tetris-ին

Խոսքը գնում է այսպես կոչված kill screen-ին հասնելու մասին՝ դասական (հին) տեսախաղերի մի վիճակ, որտեղ դրանք դառնում են անանցանելի։ NES վահանակի վրա Tetris-ի դեպքում տեսախաղն ամբողջությամբ «սառչում է»:

Բագը տեղի է ունեցել խաղի 157 մակարդակում (անցումը հաջորդին տեղի է ունենում տասը տող մաքրելուց հետո), մինչև 2011 թվականը խաղացողները չէին կարողացել անցնել նույնիսկ 29-րդ մակարդակից։

Blue Scuti-ի հաջողությունը հնարավոր է դարձել NES կարգավորիչի շահագործման ոչ ավանդական տեխնիկայի մշակման շնորհիվ: Առաջին բեկումը տեղի էր ունեցել 2016 թվականին և կոչվում էր hypertapping, իսկ երկրորդը (rolling) տեղի է ունեցել 2020-ին։

Բլոգեր aGameScout-ը ենթադրում է, որ խաղացողները դրանով չեն սահմանափակվի. Tetris-ում տեսականորեն կարող եք հասնել 255 մակարդակի (եթե խուսափեք բոլոր մարդասպան էկրաններից), որից հետո խաղը նորից սկսվում է։

Սպասենք հաջորդ ռեկորդին, իսկ մինչ այդ տեսանյութում կգտնեք պատանի «killer»-ի խաղն ու էմոցիաները։

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:

Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
spot_imgspot_img
Ամենաընթերցվածները