Spotify երաժշտության սթրիմինգային ծառայությունը հայտարարել է իր գնային քաղաքականության և սակագնային պլանի կառուցվածքի վերանայման մասին։ Այս տարի անհատական Premium բաժանորդագրությունները կթանկանան $1-ով, իսկ Premium-ի արժեքը ընտանիքի համար և Premium-ի արժեքը երկուսի համար կաճի $2-ով։ Փոփոխությունները դեռևս ուժի մեջ կմտնեն Մեծ Բրիտանիայում, Ավստրալիայում, Պակիստանում, ինչպես նաև դեռևս չճշտված երկու այլ տարածաշրջաններում:
ԱՄՆ-ում, որտեղ Spotify-ը վերահսկում է շուկայի ամենամեծ մասնաբաժինը, օգտատերերը նույնպես գնային փոփոխություններ կնկատեն: Սակագնային պլանների արժեքի բարձրացումը նախատեսված է փոխհատուցելու աուդիոգրքերի ծախսերը՝ նոր ուղղություն, որը ընկերությունը վերջին շրջանում ակտիվորեն զարգացնում է։
Spotify-ը բաժանորդներին թույլ է տալիս ամսական լսել մինչև 15 ժամ աուդիոգրքեր: Այնուամենայնիվ, չնայած աուդիոգրքերից եկամուտը ստացվում է միայն այս սահմանաչափը գերազանցող օգտատերերից, ընկերությունը պետք է վճարի հրատարակիչներին բովանդակության իրավունքների համար:
Բացի գնային փոփոխություններից, Spotify-ը կներկայացնի նոր պլան, որը ներառում է միայն երաժշտություն և փոդքասթեր: Այս պլանը կարժենա նույնքան, որքան ընթացիկ անհատական Spotify Premium բաժանորդագրությունը, սակայն աուդիոգրքերի մուտքի համար կգանձվի առանձին վճար: Ընկերությունը նախատեսում է նաև գործարկել Supremium բաժանորդագրություն՝ առաջարկելով մուտք դեպի բարձրորակ ձայնագրություններ և այլ՝ դեռ չճշտված գործառույթներ: Այս առաջարկը, որի մասին խոսակցություններ էին պտտվում տարիներ շարունակ, կարող է հայտնվել 2024 թվականին։
Նախորդ անգամվա գների բարձրացումը էական ազդեցություն չի թողել ծառայության լսարանի վրա, ինչը հաստատում է օգտատերերի թվի աճը 113 միլիոն մարդով, որը լավագույն ցուցանիշն է ընկերության ողջ պատմության ընթացքում։ 2023 թվականի վերջին Spotify-ի օգտատերերի թիվը հասել է 602 միլիոնի, այդ թվում՝ 236 միլիոն Պրեմիում բաժանորդներ։
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։