Meta-ն հայտարարել է, որ փորձարկում է դեմքի ճանաչման տեխնոլոգիան՝ պայքարելու կեղծ գովազդների դեմ, որոնք ներկայացնում են հայտնի մարդկանց պատկերները: Facebook-ը և Instagram-ը նույնպես կօգտագործեն նոր գործառույթը՝ բացահայտելու հայտնի մարդկանց կեղծ էջերը, որոնք ստեղծվել են օգտատերերին խաբելու համար։
Ինչպես հայտնում է TechCrunch-ը, այս թեստերի նպատակն է ուժեղացնել գոյություն ունեցող հակախարդախության միջոցները, ինչպիսիք են մեքենայական ուսուցման վրա հիմնված ավտոմատ սկանավորումները, որոնք ստուգում են գովազդները Facebook-ում և Instagram-ում: Եթե գովազդը նշվի որպես կասկածելի, նույնականացման գործընթացը անմիջապես կսկսվի հաշվի պրոֆիլի լուսանկարներով:
Խոսքն այն մասին է, երբ խաբեբաները օգտագործում են հայտնի մարդկանց պատկերները՝ մարդկանց գայթակղելու համար՝ դեպի կայքեր, որտեղ նրանցից անձնական տեղեկություններ կամ գումար են խնդրում: Այս սխեման հայտնի է որպես «celeb-bait»։ Ըստ Meta-ի՝ այս նոր գործիքով, եթե համընկնումը հաստատվի հանրահայտ անձի պրոֆիլի լուսանկարով, բայց գովազդը պարզվի, որ խաբեբայություն է, այն կարգելափակվի։
Meta-ն պնդում է, որ դեմքի ճանաչման տեխնոլոգիան օգտագործվում է բացառապես խարդախ գովազդների դեմ պայքարելու համար, և որ ստուգումից հետո բոլոր պատկերները, անկախ նրանից, որ համընկնում են, թե ոչ, ջնջվում են և չեն օգտագործվում որևէ այլ նպատակով: Հանրային գործիչների փոքր խմբի մասնակցությամբ նախնական թեստերը ցույց տվեցին «խրախուսական» արդյունքներ՝ կապված կեղծ գովազդի բացահայտման և արգելափակման արագության և արդյունավետության հետ:
Ընկերությունը նաև դիտարկում է տեխնոլոգիան օգտագործել գեներատիվ արհեստական ինտելեկտի միջոցով ստեղծված կեղծ գովազդները հայտնաբերելու համար և փորձարկում է դեմքի ճանաչման համակարգը՝ կեղծ հայտնի մարդկանց հաշիվները հայտնաբերելու համար:
Նշվում է, որ առաջիկա շաբաթների ընթացքում ընկերությունը նախատեսում է ներծրագրային ծանուցումներ ուղարկել հասարակական գործիչների ավելի լայն շրջանակի, որոնց պատկերներն օգտագործվել են կեղծ գովազդներում՝ տեղեկացնելով նրանց, որ դրանք ավտոմատ կերպով ներառված են պաշտպանության համակարգում: Այնուամենայնիվ, ըստ Bickert-ի, դուք կարող եք ցանկացած պահի հրաժարվել այս հնարավորությունից Հաշվի կենտրոնի միջոցով: