Instagram-ը հայտարարել է առաջարկությունների համակարգի ամբողջական զրոյացման գործառույթի փորձարկման մասին։ Նորարարությունը նախատեսված է նրանց համար, ովքեր հոգնել են հին առաջարկություններից և ցանկանում են նորից սկսել մաքուր հոսքից՝ թույլ տալով ալգորիթմին նորից սովորել նախապատվությունները և ստեղծել տարբեր բովանդակություն ցուցադրման համար:
Ըստ TechCrunch-ի՝ նոր գործառույթը նախատեսված է այն օգտատերերի համար, ովքեր զգում են, որ բովանդակության առաջարկներն այլևս չեն համապատասխանում իրենց հետաքրքրություններին։ Օրինակ՝ ինչ-որ մեկը կարող է նախկինում հավանել խոհարարական տեսանյութերը, հետո նրա հետաքրքրությունները փոխվում են, բայց ալգորիթմը շարունակում է առաջարկել այս բովանդակությունը Reels-ում և Interesting feed-ում:
Instagram-ի առաջարկությունները զրոյացնելուց հետո բովանդակության անհատականացումը կսկսի նորովի ձևավորվել՝ հիմնվելով գրառումների և հաշիվների հետ փոխազդեցության վրա: Նաև զրոյացման ժամանակ կառաջարկվի դիտել այն հաշիվների ցանկը, որոնց բաժանորդագրված է օգտատերը, որպեսզի չհետևեն բլոգերներին, որոնց բովանդակությունն այլևս հետաքրքիր չէ:
Instagram-ի ղեկավար Ադամ Մոսերին իր տեսաուղերձում նշել է, որ նոր ֆունկցիան չպետք է շատ հաճախ օգտագործել, քանի որ այն նախատեսված է միայն այն դեպքերի համար, երբ իսկապես ամբողջական թարմացում է պահանջվում։ «Ես ուզում եմ պարզ խոսել այս լուրջ քայլի մասին»,- ասել է Մոսերին։ – Սկզբում ձեր Instagram-ը կդառնա բավականին անհետաքրքիր, քանի որ մենք ձեզ կվերաբերվենք այնպես, կարծես ոչինչ չգիտենք ձեր հետաքրքրությունների մասին, և մեզանից որոշ ժամանակ կպահանջվի դրանք նորից ուսումնասիրելու համար: Այնպես որ, ես խորհուրդ չեմ տալիս անընդհատ դա անել, բայց եթե դուք հայտնվել եք այնպիսի իրավիճակում, որտեղ իսկապես ցանկանում եք սկսել նորից, ապա սա իրական լուծում է այդ իրավիճակում»:
Ընկերությունը հայտարարել է, որ մոտ ապագայում գործառույթը կներդրվի ամբողջ աշխարհում: