Meta-ի գործադիր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգը հայտարարել է, որ ընկերությունը սկսում է Instagram-ում փորձարկել AI ավատարներ, որոնք կստեղծվեն օգտատերերի կողմից՝ օգտագործելով Meta AI Studio գործիքը: Սկզբում AI ավատարները կհայտնվեն հիմնականում հաղորդագրություններում և կառանձնանան «AI» պիտակով:
Թեստի շրջանակներում առաջիկա շաբաթների ընթացքում հայտնի ալիքների բաժանորդները կկարողանան շփվել իրենց «կուռքերի» հետ AI ավատարների միջոցով, որոնք, ըստ էության, AI չաթ-բոտեր են։ Նշվում է, որ ապագայում ցանկացած օգտատեր կամ ընկերություն կկարողանա հարթակում ստեղծել սեփական չաթբոտը` իր համայնքի և հաճախորդների հետ շփվելու համար:
Այս նորարար գործառույթը կօգնի օգտատերերին, որպեսզի երկրպագուների ոչ մի հաղորդագրություն առանց ուշադրության չմնա, քանի որ շատ հաճախ ֆիզիկապես անհնար է պատասխանել բոլոր մուտքային հաղորդագրություններին: Ցուկերբերգը նաև նշել է, որ ժամանակի ընթացքում արհեստական ինտելեկտի այս կերպարները կդառնան ավելի առաջադեմ և կարող են նույնիսկ արվեստի մի տեսակ դառնալ։
Սկզբում թեստավորմանը կմասնակցեն մոտավորապես 50 բովանդակություն ստեղծողներ և սովորական օգտատերերի մի փոքր տոկոս: Meta այնուհետև առաջիկա մի քանի ամիսների ընթացքում այս գործառույթը կներկայացնի ավելի շատ մարդկանց, ինչը տեղի կունենա մոտ օգոստոսին:
Ցուկերբերգն ընդգծել է, որ սա ոչ միայն ֆունկցիոնալության ընդլայնում է, այլ փոխգործակցության նոր մակարդակ, որը թույլ է տալիս ավելի սերտ կապ հաստատել լսարանի և հաճախորդների հետ՝ արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված անհատականացված չաթ բոտերի միջոցով: Վերջնական նպատակն է մշակել տարբեր API-ներ, որոնք արտացոլում են մարդկանց հետաքրքրությունների բազմազանությունը, և կարողանալ հարմարեցնել AI-ի ավատարները՝ անձնական կարիքներին համապատասխան:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: