Հայաստանում Google և Facebook հարթակներում տեղադրվող գովազդների հարկման արդյունքում տարեսկզբից 1 մլրդ դրամից ավելի ավելացված արժեքի հարկ է հայտարարագրվել, որից այս պահի դրությամբ վճարվել է 800 մլն դրամը (մոտ 2 մլն դոլար), կառավարության նիստում հայտնել է ՊԵԿ նախագահ Ռուստամ Բադասյանը:
Համաձայն 2021 թ. ընդունված օրենսդրական փոփոխության՝ 2022թ. սկսած ԱԱՀ-ով պետք է հարկվեն գովազդային և այլ վճարովի ծառայությունները, որոնք Հայաստանի քաղաքացիներն ու ձեռնարկությունները համացանցի միջոցով ստանում են Google-ից, Facebook-ից, Instagram-ից, Netflix-ից և այլ առցանց հարթակներից։
Դեռ նախագծի քննարկման ժամանակ Էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը նշել էր, որ ըստ կանխատեսման՝ պետական բյուջեի մուտքերը տարեկան ամենաքիչը կավելանան 20 մլրդ դրամով։
2022-ի հունվարի 1-ից ԱԱՀ վճարողների ռեգիստրում գրանցվել է առցանց ծառայություններ մատուցող 42 ընկերություն։
Այժմ ՊԵԿ-ը բանակցություններ է վարում այլ ընկերությունների հետ, որոնք դեռևս գրանցված չեն ռեգիստրում։
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի նորությունները՝ մեր Ֆեյսբուքյան էջում։