Apple-ին կասկածում են իշխանությունների հետ սերտ համագործակցության մեջ

Վերջին լուրերը
Apple-ին կասկածում են իշխանությունների հետ սերտ համագործակցության մեջ
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

Apple-ը սերտորեն համագործակցել է տարբեր երկրների պետական ​​կառույցների հետ վերջին 10 տարիների ընթացքում: Այս մասին հաղորդվում է Surfshark-ի զեկույցում։

Ընկերության մասնագետները վերլուծել են ՏՏ ոլորտի տարբեր ընկերությունների կողմից իշխանությունների խնդրանքով տվյալների բացահայտման վիճակագրությունը՝ սկսած 2013 թվականից: Պարզվել է, որ ամերիկյան Apple-ն ավելի հաճախ, քան մյուս ընկերությունները, համաձայնվել է օգտատերերի մասին որոշակի տեղեկություններ փոխանցել պետական ​​մարմիններին՝ տվյալների բացահայտման հարցումների 82 տոկոսը հաստատվել է։

Համեմատության համար՝ Google-ը և Meta-ն դրական են արձագանքել հարցումների 73 տոկոսին, Microsoft-ը՝ 67 տոկոսին։ Միևնույն ժամանակ, 2016 թվականին Apple-ը բավարարել է հարցումների 76 տոկոսը։ Surfshark-ի վերլուծաբանները կասկածում են Կուկի ընկերությանը պետական ​​կառույցների հետ սերտ համագործակցության մեջ:

Հարցումների քանակով առաջատարը մեծ տարբերությամբ եղել է ԱՄՆ-ը, որտեղ 2013-2021 թվականներին պետական ​​կառույցները 3,3 միլիոն հարցում են ուղարկել ՏՏ ընկերություններին՝ պահանջելով բացահայտել օգտատերերի տվյալները: Առաջին եռյակում են հայտնվել նաև Գերմանիան և Սինգապուրը՝ 709 և 41 հազար հայտերով։ Համեմատության համար նշենք, որ կառավարական կազմակերպությունները Ռուսաստանում ուղարկել են 11,3 հազար հարցում, իսկ Չինաստանում՝ 96 հազար հարցում։

«Սա ինձ համար շոկ էր, քանի որ ես միշտ հավատում էի, որ Apple-ը ամենադժվար ընկերությունն է օգտատերերի տվյալների ձեռքբերման հարցում», – արձագանքել է PhoneArena-ի խմբագիր Աբդուլլահ Ասիմը:

Ավելի վաղ հայտնել էինք, որ համացանցում հայտնվել են ապացույցներ, որ խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունները, ինչպիսիք են Google-ը, Amazon-ը և Instagram-ը, կարող են գաղտնի կերպով լսել մեր խոսակցությունները։

Cox Media Group-ը հայտարարել է «ակտիվ լսման» տեխնոլոգիայի մասին, որը թույլ է տալիս ձայնագրել օգտատերերի խոսակցությունները սարքերի խոսափողի միջոցով՝ ավելի թիրախային գովազդ ցուցադրելու նպատակով։ Ընկերությունն իր պրեզենտացիայում նշել է նաև Google-ի, Amazon-ի և Meta-ի հետ երկարաժամկետ համագործակցության մասին։

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները