Ճապոնական SoftBank-ը փորձարկում է զայրացած հաճախորդների ձայնը մեղմացնող նեյրոցանց

Վերջին լուրերը
Ճապոնական SoftBank-ը փորձարկում է զայրացած հաճախորդների ձայնը մեղմացնող նեյրոցանց
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

SoftBank Corp.-ը փորձարկում է նեյրոնային ցանց, որը մեղմացնում է զայրացած հաճախորդների ձայնը: AI-ի մոդելը ձայնի տոնը փոփոխում է ավելի հանգիստի, դրանով իսկ օգնում է պահպանել օպերատորների հուզական ֆոնը:

Զանգահարողների ձայնը փոփոխվում է զգացմունքների ճանաչման և ձայնի մշակման տեխնոլոգիայի միջոցով:

Փորձարկումները կիրականացվեն մինչև 2026 թվականը, իսկ դրանից հետո ապրանքը կմտնի շուկա և կսկսի վաճառվել։

«Այս լուծումով մենք նպատակ ունենք լավ հարաբերություններ պահպանել հաճախորդների հետ առողջ հաղորդակցության միջոցով՝ միաժամանակ ապահովելով մեր աշխատողների հոգեբանական բարեկեցությունը», նշել են մշակողները։

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները