Աշխարհի ամենաթանկարժեք բրենդները. Apple-ը կորցրել է առաջին տեղը

Վերջին լուրերը
Աշխարհի ամենաթանկարժեք բրենդները. Apple-ը կորցրել է առաջին տեղը
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

Brand Finance խորհրդատվական ընկերությունը հրապարակել է աշխարհի 500 ամենաթանկարժեք բրենդների նոր տարեկան ցանկը, որում բազմաթիվ փոփոխություններ են արձանագրվել՝ նախորդ տարվա համեմատ:

Մինչ այս ամենաթանկարժեքը համարվող Apple-ի արժեքը նվազել է 16%-ով՝ հասնելով 297 մլրդ դոլարի և կորցնելով առաջին հորիզոնականը: Իսկ ամենաթանկարժեք բրենդ ճանաչվել է Amazon, թեև վերջինիս արժեքը ևս 2022թ. նվազել է և այժմ կազմում է 299 մլրդ դոլար:

Աշխարհի ամենաթանկարժեք բրենդները. Apple-ը կորցրել է առաջին տեղը
- Advertisement -
Աշխարհի ամենաթանկարժեք բրենդները. Apple-ը կորցրել է առաջին տեղը

500 ամենաթանկարժեք բրենդների ցանկում տեխնոլոգիական ընկերությունների թիվը կրկնակի նվազել է՝ հասնելով 48-ի, իսկ ամենամեծ թիվը կազմում են բանկային համակարգի ներկայացուցիչները:

Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի նորությունները՝ մեր Ֆեյսբուքյան էջում։

Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
spot_imgspot_img
Ամենաընթերցվածները