2023-ին ամբողջ աշխարհում մարդիկ 171 միլիարդ դոլար են ծախսել բջջային հավելվածների վրա

Վերջին լուրերը
2023-ին ամբողջ աշխարհում մարդիկ 171 միլիարդ դոլար են ծախսել բջջային հավելվածների վրա
How2B
How2B-ն մեդիա հարթակ է, որի գլխավոր նպատակն է հեշտացնել բիզնես անելը Հայաստանում:

Բջջային ծրագրերի վրա սպառողների ծախսերը 2023-ին տարեկան կտրվածքով աճել են 3%-ով՝ հասնելով 171 մլրդ դոլարի, ասվում է App Store-ի, Google Play-ի և երրորդ կողմի Android հավելվածների խանութների վերաբերյալ Data.ai-ի զեկույցում։

Սպառողների ծախսերի մեծ մասն աճում է ոչ խաղային հավելվածներից, մասամբ TikTok-ի հաջողության շնորհիվ։ Հավելվածների ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ 257 միլիարդ՝ 2022 թվականի համեմատ աճելով ընդամենը 1 տոկոսով։

- Advertisement -

Ոչ խաղային հավելվածների վրա սպառողական ծախսերը 2023-ին մեկ տարվա ընթացքում աճել են 11%-ով և հասել 64 միլիարդ դոլարի: Այս միտումին նպաստել են սոցիալական ցանցերը, որտեղ առաջատարը TikTok-ն էր. կարճ տեսածառայության եկամուտը ամբողջ ընթացքում գերազանցել է 10 միլիարդ դոլարը, և սա եզակի ձեռքբերում է ոչ խաղային հավելվածի համար:

Համաձայն Data.ai-ի կանխատեսման՝ այս տարի սոցիալական մեդիայի հավելվածներում դրամայնացումը կաճի 150%-ով, և կկազմի $1,3 մլրդ։

Իսկ բջջային խաղերի սեգմենտը 2023-ին կրճատվել է. տարեկան ծախսերը նվազել են 2%-ով և կազմել 107 մլրդ դոլար։ Խաղերի ներբեռնումների թիվը մնացել է գրեթե անփոփոխ՝ դրանք ներբեռնվել են 88 մլրդ։

Ներբեռնումների և ծախսերի առումով լավագույն հավելվածը TikTok-ն է, բայց ամենաշատ ժամանակն անցկացվել է Facebook-ում: Խաղերից առաջատարներն են Subway Surfers-ը (ներբեռնումների քանակով), Candy Crush Saga-ն (ծախսերի ծավալով) և Roblox-ը (ամսական ակտիվ օգտատերերի քանակով)։

Ինչ վերաբերում է ամենաակտիվ երկրներին, ամենամեծ թվով հավելվածների ներբեռնումը տեղի է ունեցել Չինաստանում, երկրորդ տեղում Հնդկաստանն է, իսկ երրորդը՝ Միացյալ Նահանգները։ Ամենաարագ աճող շուկայի տիտղոսն էլ բաժին է հասել Բանգլադեշին։

Հետևե՛ք բոլոր թարմացումներին և նորություններին՝ միանալով How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին:

Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար:
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
Ամենաընթերցվածները