TikTok կարճ տեսանյութերի ծառայությունը փորձարկում է նոր գործառույթ, որն ավտոմատ կերպով նույնականացնում է ապրանքները տեսանյութերում և տալիս հղումներ՝ դրանք գնելու համար TikTok Shop-ից: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը՝ հղում անելով ընկերության ներկայացուցչի հայտարարությանը։
Պլատֆորմի օգտատերերը հայտնում են այս ֆունկցիայի հայտնվելու մասին անցյալ տարվա նոյեմբերից, իսկ «Գտեք նմանատիպ ապրանքներ TikTok Shop-ում» լողացող կոճակը երևում էր դեռ սեպտեմբերին թվագրվող տեսանյութերում: Պլատֆորմի ադմինիստրացիան հայտնել է, որ փորձարկում է այս հնարավորությունը Մեծ Բրիտանիայում և ԱՄՆ-ում փոքր թվով օգտատերերի հետ:
TikTok Shop-ն այժմ գործարկվել է ԱՄՆ-ում՝ թույլ տալով բովանդակություն ստեղծողներին ավելացնել ապրանքի հղումներ իրենց տեսանյութերին: Առայժմ, դրան մուտք գործելու համար ստեղծողները և ապրանքանիշերը պետք է հաստատման գործընթաց անցնեն TikTok-ի վարչակազմի հետ: Տեսանյութերում արտադրանքի ավտոմատ նույնականացումը զգալիորեն կընդլայնի էլեկտրոնային առևտրի հնարավորությունները հարթակում:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: