Վայր, որտեղ մահանում կամ ծնվում են ստարտափները: Որ տարբերակը կունենա Ձեր ստարտափը, կախված է Ձեր աշխատանքից. պրոդուկտի, դրա առաջխաղացման վրա և ոչ միայն: Product Hunt. ստարտափների գերեզմա՞ն, թե՞ մեծագույն ձեռքբերումների աղբյուր: Փորձենք հասկանալ ստորև:
Ի՞նչ կարդալ հոդվածում
Ի՞նչ է Product Hunt-ը
Ինչպե՞ս է աշխատում Product Hunt-ը
Ինչի՞ համար է Ձեզ անհրաժեշտ Product Hunt-ը
Ինչպե՞ս թողարկել պրոդուկտը Product Hunt-ում
Product Hunt-ի խնդիրների մասին
«Ոսկե կատվիկներ»-ի մասին
Ի՞նչ է Product Hunt-ը
Product Hunt-ը հարթակ է, որտեղ ստարտափների հիմնադիրները, զանազան ոլորտի մասնագետներն ու պրոդուկտներ սիրող մարդիկ հավաքվում են մեկ վայրում՝ ծանոթանալու ու փորձարկելու լավագույն տեխնոլոգիական պրոդուկտները:
Հարթակը ստեղծվել է Ռայան Գուվերի կողմից, իսկ 2016 թվականին այն ձեռք է բերել Angellist ընկերությունը: Շատերը Product Hunt-ը համեմատում են Y Combinator աքսելերատորի Hacker News-ի հետ: Բայց դա միայն ստարտափային նորություններին ծանոթանալու տեսանկյունից: Իսկ որպես ուղղակի մրցակից Y Combinator-ն ունի իր տարբերակը՝ Launch YC-ն: Չնայած Y Combinator-ի՝ ոլորտում ունեցած մեծագույն ազդեցությանը՝ Launch YC-ն դեռևս չի կարողացել Product Hunt-ին համարժեք ազդեցություն ունենալ:
Ինչպե՞ս է աշխատում Product Hunt-ը
Product Hunt-ը կարելի է ստարտափների ագրեգատոր համարել: Եվ այնտեղ ճիշտ ներկայանալը կարող է հարյուրավոր օգտատերերի, ներդրողների ու ԶԼՄ-ների ուշադրության հիմք դառնալ: Ի վերջո, ինչպե՞ս է աշխատում այս հարթակը:
- Ստարտափները այստեղ գրանցում են իրենց պրոդուկտը. ինքնուրույն կամ փորձառու հանթերի օգնությամբ:
- Պատմում դրա մասին:
- Ընտրվում է որևէ օր՝ այդ պրոդուկտը ներկայացնելու համար:
- Եվ տվյալ օրը հրապարակված բոլոր պրոդուկտները մրցում են «Օրվա պրոդուկտ» անվանակարգում հաղթելու համար:
- «Օրվա պրոդուկտը» հետագայում կարող է դառնալ «Շաբաթվա պրոդուկտ» կամ «Ամսվա պրոդուկտ»:
Ինչի՞ համար է Ձեզ անհրաժեշտ Product Hunt-ը
- Այն Ձեր մասին հայտնելու լավագույն տարբերակներից մեկն է: Աշխարհի որ ծայրում էլ ստեղծված լինի Ձեր պրոդուկտը, այն կտեսնեն Ամերիկայում ու Ճապոնիայում, Ավստրալիայում ու Մեքսիկայում: Դրան էլ գումարած՝ ամենատարբեր կազմակերպությունների հետ համագործակցությունները ևս կարող են իրական դառնալ: Նկատելի դառնալը ոչ ոքի չի խանգարել, այնպես չէ՞:
- Գործընկերներից և ոլորտի մասնագետներից արձագանք ստանալու հնարավորություն է: Եթե, օրինակ, Ձեր պրոդուկտը HR-ների համար է, Product Hunt-ում գրանցված HR-ները կկարողանան ծանոթանալ Ձեր պրոդուկտի հետ, դրական կամ քննադատական, բացասական կամ կառուցողական կարծիք հայտնել, ինչն էլ կօգնի Ձեր հետագա աշխատանքներին:
- Հնարավոր է՝ Ձեզ նկատեն ներդրողները: Ներդրումային ընկերությունների ներկայացուցիչներն ու հրեշտակ ներդրողները ուսումնասիրում են հարթակում առկա պրոդուկտները, և հնարավոր է՝ հենց Ձեր պրոդուկտը դառնա նրանց ուշադրության թիրախը:
- Հարթակը կարելի է օգտագործել որպես մրցակիցների վերլուծության գործիք: Եթե նույնիսկ Դուք դեռ չեք ցանկանում Ձեր պրոդուկտը թողարկել Product Hunt-ում, մրցակիցներին, նմանատիպ տեխնոլոգիա ունեցող այլ ստարտափներին ու ընդհանրապես ոլորտում կատարվող թրենդներին հետևելը այս հարթակում դյուրին ու հարմար կլինի:
Ինչպե՞ս թողարկել պրոդուկտը Product Hunt-ում
«Ինչպե՞ս թողարկել պրոդուկտը Product Hunt-ում» հարցի պատասխանը բացարձակ չէ: Բայց ո՞վ, եթե ոչ այն մարդիկ, ովքեր արդեն իսկ ունեն այդ փորձառությունը, կարող են հստակ պատասխանել այդ հարցին: Այդ է պատճառը, որ զրուցել ենք 10Web ընկերության թվային մարքեթինգի տնօրեն Արաքս Նալբանդյանի հետ:
Արաքս Նալբանդյան
- Թվային մարքեթինգի փորձագետ, SEO մասնագետ
- Թվային մարքեթինգի տնօրեն 10Web ընկերությունում
- SEO դասընթացավար BDG ընկերությունում
10Web-ը արհեստական բանականության օգնությամբ ավտոմատացնում է կայքերի պատրաստման գործընթացը: Թիմը արդեն մի քանի տարի շարունակ Product Hunt-ում ներկայացնում է իր պրոդուկտը, վերջինիս թարմացված տարբերակներն ու նոր հնարավորությունները:
Մեզ հետ զրույցում Արաքսը նշեց Product Hunt-ում պրոդուկտը թողարկելու գլխավոր պատճառները՝ վաղ հետևորդների (early adopters) ձեռքբերումը և պրոդուկտի շուրջ որոշակի «իրարանցում» ստեղծելու հնարավորությունը: «Որո՞նք էին սպասումները» հարցին պատասխանը «իրարանցման» շարունակությունն է՝
- կայք այցելությունների թվի մեծացումը,
- պրոդուկտի փորձարկումը,
- հետադարձ կապը,
- համապատասխան և ճիշտ համայնքում պրոդուկտի հայտնի դառնալը:
«Առաջին հերթին անհրաժեշտ է պատրաստել կոնտենտը. ինչպես վիզուալ, այնպես էլ տեքստային: Անպայման անհրաժեշտ է պատրաստել վիդեո կոնտենտ, որտեղ ներկայացնում եք պրոդուկտը: Ցանկալի է՝ դեմո տարբերակը, որպեսզի օգտատերերը հասկանան՝ պրոդուկտը ինչ է իրենից ներկայացնում»,-ընդգծեց Արաքսը:
Որպես հավելում վերը նշվածին՝ Արաքսը նշեց նաև թողարկման օրերին օգտատերերի համար հատուկ առաջարկների ներկայացումը: Երբ նյութերը պատրաստ են, հերթը առաջխաղացմանն է, թե որ խմբերում եք կիսվելու քվեարկության հնարավորությամբ, ում եք ուղարկելու՝ աջակցություն ստանալու նպատակով:
Product Hunt-ում քվեարկության կոճակն ունի «upvote» անունը, սակայն, ինչպես Արաքսն է նշում, ցանկալի է խուսափել այդ բառից և դիմել աջակցության՝ հանուն լավ հորիզոնականների, այլ ոչ թե ուղղակի «upvote»-երի համար:
Իհարկե Product Hunt-ում Ձեր պրոդուկտի ներկայացումն առաջխաղացումը մեկօրյա բնույթ չի կրում և հետագայում ևս ազդում է պրոդուկտի կյանքի վրա: 10Web-ի թվային մարքեթինգի տնօրենը նշում է, որ հիմնական ազդեցությունը կրում են կայքի հեղինակությունը (authority) և վստահելիությունը (credibility): Օրվա, շաբաթվա կամ ամսվա պրոդուկտ դառնալու դեպքում Product Hunt-ը տրամադրում է բեյջեր, որոնք հնարավոր է լինում տեղադրել կայքում, օգտագործել գովազդային արշավներում ու սոցիալական մեդիայում և հեշտությամբ համոզել օգտատերերին՝ փորձարկել Ձեր պրոդուկտը:
Զրույցի վերջում Արաքս Նալբանդյանը խորհուրդ է տալիս ամենակարևորը՝ չանհանգստանալ, լինել ակտիվ Product Hunt-ում ներկայանալու օրերին, ունենալ հստակ պլան և չունենալ մեծ սպասումներ 🙂
Ստացի՛ր «Ինչպե՞ս պրոդուկտը թողարկել Product Hunt-ում» չեք-լիստը՝ նշելով էլեկտրոնային հասցեդ:
Product Hunt-ի խնդիրների մասին
Մի՞թե ամեն ինչ այնքան կատարյալ է Product Hunt-ում, որքան թվում է առաջին հայացքից: Եկեք փորձենք հասկանալ:
- Ամենամեծ խնդիրը, որի մասին բարձրաձայնում են օգտատերերը, կեղծ upvote-երն են: Indie Hackers-ի օգտատերերից մեկը իր սեփական փորձառության օրինակով ներկայացրել է, թե ինչպես են իրենց պրոդուկտի թողարկման օրը հարթակում գրանցված մարդիկ սկսել քվեարկել իրենց օգտին: Միգուցե դա որևէ մեկի չար կատակն է, որպեսզի ձայները անվավեր ճանաչվեն: Իսկ միգուցե Product Hunt-ի «բլիթի մեթոդը», ո՞վ գիտի:
- Բոլոր ստարտափները չեն, որ իրական են: Եթե Դուք կասկածում եք Ձեր պրոդուկտի՝ բավարար չափով լավը լինելու վրա, ապա հոգ չէ, որովհետև կան ստարտափներ, որոնք ընդհանրապես իրական չեն: Կամ էլ պրոդուկտը դեռևս բավարար չափով պատրաստ չէ կիրառման համար: Ցավալին այն է, որ դուք նրանց հետ հավասար պետք է պայքարեք «Օրվա պրոդուկտ» ճանաչվելու համար:
- Սպասումներ ընդդեմ իրականության: Չպետք է ունենալ մեծ սպասումներ, որովհետև ամեն դեպքում Product Hunt-ի հետևորդներն ու օգտատերերը կոնկրետ (ոչ մեծ) թվով մարդիկ են, որոնք Ձեր պես ստարտափերներ ու մասնագետներ են: Եվ եթե նրանց հետաքրքրության շրջանակը չընդգրկի Ձեր պրոդուկտը, նրանք պարզապես այդ պրոդուկտի կողքով կանցնեն:
«Ոսկե կատվիկներ»-ի մասին
Օրվա, շաբաթվա և ամսվա պրոդուկտներ ճանաչվելը ամենը չէ: Յուրաքանչյուր տարվա վերջում տեղի է ունենում Product Hunt-ի “Golden Kitty Awards” անունը կրող մրցանակաբաշխությունը: «Ոսկե կատվիկների» են արժանանում ամենատարբեր կատեգորիաներում առաջադրված պրոդուկտներ, որոնք այդ տարվա ընթացքում ներկայացվել են հարթակում:
Ի դեպ, 2021 թվականին «Ոսկե կատվիկների» արժանացած ստարտափներից երեքը հայկական էին՝ Podcastle-ը, Softr-ը և Lucky Carrot-ը:
Ստեղծե՛ք օգտակար պրոդուկտներ, թողարկե՛ք դրանք Product Hunt-ում, մենք էլ How2B-ում կօգնենք դրանց առաջխաղացմանը:
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։