Samsung-ը դարձել է համաշխարհային առաջատար հեռուստացույցների շուկայում՝ արդեն 19-րդ տարին անընդմեջ։ Ընկերությունը դարձավ առաջինը պրեմիում սեգմենտում, գերխոշոր մոդելներում, ինչպես նաև QLED սեգմենտում։
Իր հերթին, LG-ն 12-րդ տարին անընդմեջ ապահովել է իր կարգավիճակը՝ որպես OLED հեռուստացույցների աշխարհի խոշորագույն արտադրող: Սրանք են Omdia-ի անցկացրած հետազոտության արդյունքները։
Samsung-ի շուկայական մասնաբաժինը հեռուստացույցների համաշխարհային շուկայում 2024 թվականին կազմել է 28,3%, պահպանելով առաջին տեղը 2006 թվականին։ Պրեմիում հեռուստացույցների սեգմենտում արտադրողը ստացել է շուկայի 49,6%-ը։ Samsung-ի մասնաբաժինը 75 դյույմ և ավելի մեծ հեռուստացույցների հատվածում կազմել է 28,7%, որը նույնպես առաջին տեղն է աշխարհում։
QLED հեռուստացույցների համաշխարհային շուկան աճ է գրանցել 2024 թվականին՝ առաջին անգամ գերազանցելով հեռուստացույցների ընդհանուր վաճառքի 10%-ը. Samsung-ի վաճառքներն այս շուկայում կազմել են 8,34 մլն միավոր կամ շուկայի մասնաբաժնի 46,8%-ը։ 2024 թվականին ընկերությունը վաճառել է 1,44 մլն OLED հեռուստացույց, ինչը համապատասխանում է համաշխարհային շուկայի 27,3%-ին, սա էլ նշանակում է, որ նախորդ տարվա համեմատ վաճառքներն աճել են 42%-ով, իսկ շուկայի մասնաբաժինը աճել է 4,6%-ով։
LG-ն 2024 թվականի վերջին դարձավ OLED սեգմենտի համաշխարհային առաջատարը, և սա արդեն 12-րդ տարին անընդմեջ։ Միայն չորրորդ եռամսյակում LG-ն վաճառել է 1,1 մլն OLED հեռուստացույց, իսկ ամբողջ անցած տարվա ընթացքում ընկերությունը առաքել է 3,18 մլն միավոր, ինչը համապատասխանում է շուկայի 52,4%-ին։ 75 դյույմից ավելի էկրան ունեցող OLED մոդելների կատեգորիայում ընկերությունը գրավել է համաշխարհային շուկայի 57,5%-ը։ Նշվում է, որ OLED հեռուստացույցների մասնաբաժինը 1500 դոլարից ավելի գնային սեգմենտում անցյալ տարի կազմել է 45%,