Հայկական Hexact ընկերությունը թողարկել է նոր գործիք՝ Hexospark CRM համակարգը էլեկտրոնային փոստով աշխատանքի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար:
Hexact-ի գլխավոր տնօրեն Ստեփան Ասլանյանը ներկայացրել է Hexospark-ի առավելությունները՝ որպես բոլորը մեկում հարթակ, որը հեշտացնում է նոր հաճախորդների ներգրավումը, CRM-ի ավտոմատացումը, անհատականացված նամակների մշակումը և ընդհանրացված արշավների իրականացումը: Գործիքը թույլ է տալիս գործ չունենալ աղյուսակների, տեխնիկական ինտեգրացիաների կամ այլ հավելյալ ծառայությունների հետ:
Մինչև թողարկումը Hexospark-ը անցել է տեստավորման փուլ: Այժմ այն ներկայացված է նաև Product Hunt հարթակում և պայքարում է օրվա պրոդուկտ ճանաչվելու համար: Պրոդուկտի օգտին կարող եք քվեարկել այստեղ:
Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։