Ինչպե՞ս գրանցել ապրանքային նշան

Բիզնես սկսելիս առաջին և կարևոր քայլերից է անուն, իսկ հետո ապրանքային նշան ստեղծելը, իսկ հետո այն գրացելը: Մինչ ապրանքային նշանը գրանցելուն անդրադառնալը, եկե՛ք հասկանանք, թե ինչ է ապրանքային նշանը՝ նույն ինքը լոգոն։

Ի՞նչ է ապրանքային նշանը

Ապրանքային նշանը նիշ է, որն օգտագործվում է մեկ անձի ապրանքները և (կամ) ծառայություններն այլ անձի ապրանքներից և (կամ) ծառայություններից տարբերելու համար։

- Advertisement -
Ինչպե՞ս գրանցել ապրանքային նշան

Գրանցված ապրանքային նշանը իրավունք է տալիս իրավատիրոջը արգելել երրորդ անձանց օգտագործել պահպանված ապրանքային նշանին նույնական կամ նման ապրանքային նշանները` գործունեության նույն ոլորտում և այն տարածքում, որտեղ ապրանքային նշանը պահպանություն է ստացել։ Հատկապես բարի համբավ ձեռք բերելու դեպքում այլ անձինք կցանկանան նմանակել կամ կեղծել տվյալ ապրանքային նշանը: Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված ապրանքային նշանն ունի իրավական պաշտպանություն միայն ՀՀ տարածքում:

Ինչպե՞ս գրանցել ապրանքային նշան

Որպես ապրանքային նշաններ՝ կարող են գրանցվել գրաֆիկորեն պատկերման հնարավորություն ունեցող նիշերը՝ բառերը, բառակապակցությունները, անունները, տառերը, թվերը, գույները, կոմպոզիցիաները և այլն: Չմոռանանք, որ ապրանքային նշանը պետք է հիշարժան լինի, որպեսզի սպառողը հետագայում էլ ընտրի տվյալ ապրանքային նշանով ապրանքը կամ ծառայությունը։

Ի՞նչպես գրանցել ապրանքային նշանը և ստանալ վկայագիրը

Ապրանքային նշանի պետական գրանցումն իրականացվում է ներկայացված հայտի հիման վրա՝ համաձայն կարգի N1 ձևի (PDF, DOC), որը ներկայացվում է Մտավոր սեփականության գործակալություն։ 

Ներկայացված հայտով փորձաքննությունն անցկացվում է երկու փուլով՝ հայտի նախնական փորձաքննություն և հայտի ըստ էության փորձաքննություն:

Նախնական փորձաքննությունն անցկացվում է Օրենքի 43-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ հայտը ներկայացնելու թվականը սահմանելուց հետո 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Այստեղ հիմնականում ստուգվում են հայտի փաստաթղթային մասի համապատասխանությունը օրենքի պահանջներին:

Նախնական փորձաքննությունից հետո մյուս կարևոր փուլն այն է, որ Ձեր ապրանքային նշանը տեղադրվելու է «Արդյունաբերական սեփականություն» պաշտոնական տեղեկագրում, և 2 ամսվա ընթացքում ցանկացած անձ կարող է Ձեր ապրանքային նշանի գրանցման դեմ գրավոր դիտողություն ներկայացնել պետական լիազոր մարմին այն մասին, որ դրա գրանցումը ենթակա է մերժման:

Այնուհետև իրականացվում է հայտի ըստ էության փորձաքննություն՝ Օրենքի 45-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ հայտի հրապարակման օրվանից եռամսյա ժամկետում։ Անվանումից ըստ էության հասկանալի է, որ այստեղ արդեն փորձաքննության է ենթարկվելու բուն ապրանքային նշանը, որից հետո էլ վերջնական որոշում է կայացվում ապրանքային նշանը գրանցելու կամ գրանցումը մերժելու մասին.

Ապրանքային նշանի գրանցումը կարող է մերժվել, եթե այն չունի տարբերակիչ հատկություն, կարող է սպառողներին մոլորության մեջ գցել, պարունակում է պետական խորհրդանիշներ, կամ նույնական է նույն ոլորտի բիզնեսի ավելի վաղ գրանցված մեկ այլ ապրանքային նշանին, և մի շարք այլ պատճառներով, որոնք շարադրված են Օրենքի 9-րդ և 10-րդ հոդվածներում:

Եթե ամեն ինչ հարթ է անցնում, ապա Ձեր ապրանքային նշանը ստանում է պետական գրանցում, ինչի համար ստանում եք գրանցման վկայագիր: Եթե փորձաքննության որևէ փուլում խնդիր է առաջանում, ապա Դուք տեղեկացվում եք դրանք վերացնելու համար, իսկ մերժման դեպքում էլ ունեք բողոքարկման հնարավորություն: Ապրանքային նշանի հայտ ստանալու, գրանցելու, քննարկելու և վկայագիր տրամադրելու առումով ընդհանուր ժամկետը հինգ ամիս է:

Իհարկե, ապրանքային նշանը շատ կարևոր է բիզնեսի մեկնարկի ժամանակ, բայց միակ կարևորը չէ: Իսկ թե ինչպես բիզնես սկսել Հայաստանում՝ ներկայացրել է մեր գործընկեր Team2B-ն։

Տեխնոլոգիական և բիզնես ոլորտի այլ նորությունների ծանոթացե՛ք՝ միանալով մեր Տելեգրամյան ալիքին։

spot_imgspot_img
Կարդացե՛ք նաև
Կարդացե՛ք նաև
spot_imgspot_img
Ինչպե՞ս գրանցել ապրանքային նշան

Վերջին նորությունները

Ինչպե՞ս գրանցել ապրանքային նշան
Աննա Արզումանյան
«Ինչպե՞ս բիզնես անել» հարցից տառապող լրագրողը հայտնվեց իր երազանքների մոլորակում։ Ես Աննան եմ, լրագրող՝ ով ձեզ կներկայացնի հայ ստարտափերների գործունեությունը, հաջողված պատմությունները և ամենակարևորը՝ ինչպես հեշտ բիզնես անել։ Բացի բիզնեսից ինձնից կտեղեկանաք ամբողջ աշխարհում տեղեկատավական ոլորտի նորություններին։