Ժամանակակից աշխարհում ամենուրեք կարելի է հանդիպել տարբեր տեսակի, ոճի ու բովանդակության ինֆորմացիայի։ Տեղեկատվությունը ավելի քան երբևէ դարձել է հեշտ հասանելի, միևնույն ժամանակ տեղեկատավական հոսքը անկառավարելիորեն աճում է։ Գնալով ավելի է դժվարանում սոցիալական ցանցում նկատվելը։ Մարդիկ շտապում են, ու ժամանակի սղության պատճառով նույնիսկ որակյալ կոնտենտը հնարավոր է անտեսվի։
Եթե Ձեր մարքեթինգային ռազմավարության մեջ կարևոր տեղ է զբաղեցնում կոնտենտ մարքեթինգը, ապա Ձեզ անհանգստացնելու է մի հարց՝ «Ինչպե՞ս քիչ ժամանակում լսարանին շատ տեղեկատվություն հասցնել»: Պատասխանը կարելի է տալ «տեղեկատվություն» և «գրաֆիկա» բառերի համադրությամբ։
Օգտագործելով դիագրամներ, համեմատական աղյուսակներ, վեկտորներ՝ նպատակային ինֆորմացիան ընթերցողին կարելի է փոխանցել վիզուալ պատկերի միջոցով։
Ինֆոգրաֆիկաներում օգտագործվում են պատկերների և տեքստերի համադրություններ`ընթերցողների ուշադրությունը գրավելու և նրան արագ ու «խելացի» տեղեկատվություն փոխանցելու համար:
Կան ինֆոգրաֆիկայի 5 հիմնական տեսակներ: Եկե՛ք տեսնենք, թե որոնք են այդ տեսակները, և ինչպես է դրանցից յուրաքանչյուրը նպաստում մեր նպատակին հասնելուն։
1. Պատճառի և հետևանքի ինֆոգրաֆիկա
Սա ինֆոգրաֆիկայի մի տեսակ է, որն օգնում է ընթերցողներին պատկերացնել իրենց արածի կամ չարածի պատճառը կամ հետևանքը: Ինֆոգրաֆիկայի այս տեսակները լավագույնս ներկայացնում են երկու օբյեկտների հակադարձ կապը:
Օրինակ, երբ ինֆոգրաֆիկան ցույց է տալիս ծխելու կամ համակարգչի մոտ սխալ աշխատելու հետևանքները մարդու մարմնի վրա։
![Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար 1 Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար](https://how2b.am/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/causal-473x1024.png)
2․ Ժամանակագրական ինֆոգրաֆիկա
Այս դեպքում գործ ունենք ժամանակագրորեն համակարգված վիզուալ ներկայացելու հետ։ Այսպիսով, երբ անհրաժեշտություն կա ներկայացնելու որոշակի ժամանակահատվածում գրանցված տվյալները, երկար տեքստին կարող է փոխարինելու գալ մեկ տպավորիչ ժամանակացույց ինֆոգրաֆիկան։
![Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար 2 Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար](https://how2b.am/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/chron.jpg)
3․ Քանակական ինֆոգրաֆիկա
Ինֆոգրաֆիկայի այս տեսակով ներկայացնում ենք վիճակագրություն, գծապատկերներ, որոշ համեմատություններ և որոշ փաստեր: Այսինքն վերջնարդյունքը ինֆոգրաֆիկան է՝ նկարագրական գրաֆիկներով, գծապատկերներով, համեմատական աղյուսակներով, փաստերով և թվերով:
Օրինակ՝ ScanLife-ը սպառողների վարքագծի և նախասիրությունների վերաբերյալ բոլոր տվյալները մեկ ինֆոգրաֆիկայում է տեղավորել՝ օգտագործելով բազմաթիվ գրաֆիկներ, գծապատկերներ, վիճակագրություն և նվազագույն տեքստ:
![Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար 3 Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար](https://how2b.am/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/ezgif.com-gif-maker-553x1024.jpg)
4. Ուղղորդված ինֆոգրաֆիկա
Ինֆոգրաֆիկայի այս տեսակում սովորաբար նախապատվությունը տրվում է քարտեզներ գծելուն, տեղաշարժերին կամ քայլերի հաջորդականությունը պատկերելուն: Եթե անհրաժեշտ է ցույց տալ քայլերի հաջորդականություն կամ որոշակի ուղղությամբ շարժվելու ճանապարհ, ապա այդ նպատակով հնարավորություն ունեք օգտագործելու ուղղորդված ինֆոգրաֆիկա:
![Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար 4 Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար](https://how2b.am/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/stp-473x1024.jpg)
5. Ապրանքի ինֆոգրաֆիկա
Ցանկանու՞մ եք, որ յուրաքանչյուր հաճախորդ իմանա ձեր արտադրանքի մասին: Արտադրանքի վրա հիմնված ինֆոգրաֆիկան հեշտացնում է տվյալների վիզուալիզացիայի ստեղծումը: Դուք կարող եք ստեղծել ինֆոգրաֆիկա՝ մանրամասն նկարագրելով արտադրանքի բովանդակությունը և ամբողջական տեղեկատվություն հաղորդել ընդամենը մեկ պատկերի միջոցով։
![Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար 5 Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկաներ Ձեր բիզնեսի համար](https://how2b.am/wp-content/uploads/sites/2/2021/10/shish.jpg)
Ինչո՞ւ օգտագործել ինֆոգրաֆիկա մարքեթինգում
Մարդկանց մեծ մասը հիշում է կարդացածի միայն 20%-ը: Եվ մեր ուղեղ տեղափոխված այդ տվյալների 20%-ի 90%-ը վիզուալ բաղադրիչն է:
Ինֆոգրաֆիկաները հենց տեղեկատվությունը հնարավորինս հեշտ փոխանցելու եղանակներից մեկն են: Կարճ տեքստը և հեշտընկալելի ինֆոգրաֆիկան բարելավում են փոխանցվող տեղեկատվության ընկալունակությունը: Հետևաբար, բարձրացում են հաճախորդների ներգրավվածությունը։
1. Կոնտենտ մարքեթինգ
Ինֆոգրաֆիկաները շատ բազմակողմանի են: Ձեր ստեղծագործականությունն ու բովանդակության տեսակը կարող են գրավել հաճախորդների ուշադրությունը: Ինֆոգրաֆիկան խելացի միջոց է նոր հաճախորդներ ներգրավելու և առկա հաճախորդներին նպատակային գործողության դրդելու համար։
Ստեղծելով ինտերակտիվ բովանդակություն՝ ապահովում եք հաճախորդների ներգրավվածության բարձր մակարդակ, իրազեկման համար արժեքավոր բովանդակություն։
Բովանդակությունը մարքեթինգի առանցքն է: Ինֆոգրաֆիկան՝ Ձեր շուկայավարման ջանքերի կատալիզատորը:
2. SEO վարկանիշ
Մտածու՞մ եք SEO-ում ինֆոգրաֆիկ մարքեթինգի դերի մասին: Անհրաժեշտ է իմանալ, որ Google-ը նկարները և ինֆոգրաֆիկան դասակարգում և ընկալում է որպես տարբեր բովանդակություն:
Այսպիսով, ինֆոգրաֆիկան նաև աջակցում է այցելուների անցկացրած ժամանակի ավելացմանը:
3. Բրենդինգ
Ինչպես բոլորս գիտենք, վիզուալները բրենդավորման համար շատ ավելի արդյունավետ են, քան տեքստը: Ինֆոգրաֆիկան յուրահատուկ կերպով փոխանցում է բովանդակությունը տեքստի, գրաֆիկայի և դիզայնի միջոցով, քանի որ տեղեկատվության 90%-ը տեսողական է: Ինֆոգրաֆիկ շուկայավարությունն ավելի է ընդգծում բրենդավորման ջանքերը:
Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ ինֆոգրաֆիկաները բարելավում են տրաֆիկը 12%-ով:
Ինֆոգրաֆիկա ստեղծելու խորհուրդներ
Ինֆոգրաֆիկայի տարբեր տեսակներ տարբեր կերպ են ազդում օգտատերերի վրա: Դժվար է որոշել տարբեր օգտատերերի վրա դրանց ազդեցության չափը, բայց կան որոշակի կանոններ, որոնք պետք է հաշվի առնել, երբ ստեղծում եք ինֆոգրաֆիկա ՝ լավագույն արդյունքները ստանալու համար:
1. Ընտրե՛ք գլխավոր գաղափարը
Ի՞նչ գաղափար ունեք ինֆոգրաֆիկա ստեղծելու համար: Ինֆոգրաֆիկայում պատկերելու համար շատ կարևոր է ունենալ խելամիտ և ուժեղ հիմնական գաղափար: Ձեր ինֆոգրաֆիկ մարքեթինգի ջանքերի արդյունքը կախված է թեմայի/գաղափարի ընտրությունից:
2. Մտածե՛ք տվյալների ներկայացման վիզուալ մասի մասին
Երբ պատրաստ լինի բովանդակությունն ու գաղափարը, սկսե՛ք մտածել՝ «Ինչպե՞ս եք ուզում դա ցույց տալ» հարցի մասին: Ձեր գաղափարը իմաստ չի ունենա, եթե դրան արժանի վիզուալ լուծում չգտնեք։ Պատկերների և տառատեսակների օգտագործումը նույնպես անմիջականորեն ազդում են ինֆոգրաֆիկայի հեշտընկալելի և էսթետիկ լինելու վրա:
3. Ընտրե՛ք համապատասխան/ճշգրիտ փաստեր և վիճակագրություն:
Ձեր ինֆոգրաֆիկայում ցանկացած տեղեկատվություն՝ համապատասխան փաստերով և վիճակագրությամբ ներկայացնելը կբարձրացնի ներգրավվածությունը: Թվերը մի՛շտ գրավում են ուշադրություն և հետաքրքրություն են առաջացնում: Համոզվե՛ք, որ համապատասխան թվեր եք ավելացրել Ձեր տվյալները ներկայացնելու համար:
4. Ցույց տվեք վիզուալ համեմատություններ, ժամանակի ընթացքում փոփոխություններ
Օգտագործե՛ք գծագրեր, գծապատկերներ, համեմատական աղյուսակներ տարբերություններ ցույց տալու համար: Համեմատությունները ամենալավն են վիզուալ առումով ցույց տալիս փոփոխությունները։
5. Ավելացրե՛ք հղումներ և աղբյուրներ
Ինֆոգրաֆիկա ստեղծելուց՝ գուցե ավելի վաղ կատարել եք հետազոտություններ: Նշե՛ք այն աղբյուրները, որոնցից վերցրել եք տեղեկատվությունը: Կամ հղում տվեք այն հեղինակներին, որոնց մեջբերում եք Ձեր տեքստում:
6. SEO ստուգում արե՛ք
Երբ ավարտեք դիզայնը և ինֆոգրաֆիկան պատրաստ լինի, ընտրե՛ք «SEO վերնագիր»՝ ինֆոգրաֆիկան հրապարակելու համար: Այդ նկարագրությունը և վերնագիրը կբարձրացնեն Ձեր ինֆոգրաֆիկայի տեսանելիությունը որոնման արդյունքներում:
Ծանոթացեք նաև կայքը SEO օպտիմալացնելու այլ եղանակներին։
7. Հրապարակում և մարքեթինգ
Երբ վերջապես հրապարակեք ինֆոգրաֆիկան, ընտրե՛ք այն հարթակը, որը ամենալավը կլինի Ձեր հրապարակման համար։
Ինֆոգրաֆիկայի հրապարակումը դեռ վերջը չէ: Դուք նաև պետք է խթանեք դրա տարածումը և հասանելիությունը սոցիալական հարթակներում:
8. Ստուգե՛ք բազմակի օգտագործման հնարավորությունը
Դուք կարող եք կրկին օգտագործել Ձեր ինֆոգրաֆիկան բովանդակության այլ ձևերով:
Ստորև ներկայացված են մի քանի կայքեր, որոնցից օգտվելով կկարողանաք պատրաստել ինֆոգրաֆիկաներ և վիդեոինդոգրաֆիկաներ։
Visual Capitalist-ը աշխարհում ամենաարագ աճող առցանց հրատարակիչներից է՝ կենտրոնացած այնպիսի թեմաների վրա, ինչպիսիք են շուկաները, տեխնոլոգիաները, էներգիան և համաշխարհային տնտեսությունը:
Piktochart-ը հզոր, բայց հեշտ կիրառելի առցանց գործիք է, որը թույլ է տալիս ստեղծել ինֆոգրաֆիկաներ և ավելին՝ զեկույցներից և սլայդներից մինչև պաստառներ և թռուցիկներ:
Easelly-ն պարզ ինֆոգրաֆիկ գործիք է, որը թույլ է տալիս ցանկացած տեսակի տեղեկատվություն պատկերավոր դարձնել։ Ունի 3 միլիոն օգտատեր ամբողջ աշխարհում:
Infogram-ը օգնում է ստեղծել ինտերակտիվ գծապատկերներ, ինֆոգրաֆիկաներ և քարտեզներ: Օգտագործվում է մարքեթինգային թիմերի, խմբագրությունների, ուսանողների կողմից: Տվյալների արտացոլման ամենասիրված գործիքներից է:
Renderforest-ը թույլ է տալիս ստեղծել «հեռարձակման որակով» տեսանյութեր։ Օգտագործումը լիովին անվճար է, և ցանկացած ոք կարող է բարելավել կոնտենտը ինֆորմատիվ վիդեոինֆոգրաֆիկաներով։
Animoto-ն թույլ է տալիս հեշտությամբ ստեղծել վիդեոգրաֆիկաներ և այլ տեսանյութեր, և դրանցով կիսվել համացանցում։ Տեսանյութեր կարելիէ ստեղծել ոչ միայն վիդեո բովանդակությունից, այլև լուսանկարներից: