800+ գովազդված բրենդ, 9000+ գովազդային արշավ, 3500+ ինտերակտիվ մեդիա:
Ահա թե ինչպիսի ձեռքբերումներ ունի BYYD համաշխարհային տեխնոլոգիական ընկերությունը, որը ներկայացուցչություններ ունի Ամերիկայի, Եվրոպայի և Ասիայի 7 երկրներում, այդ թվում՝ Հայաստանում:
BYYD-ն և իր գլխավոր պրոդուկտը
BYYD-ն տեխնոլոգիական ընկերություն է, որի առանցքային պրոդուկտը BYYD բջջային գովազդային հարթակն է՝ իրական ժամանակում բջջային սարքավորումներում հեշտ և թափանցիկ կերպով գովազդ տեղադրելու համար:
Հարթակը բջջային հավելվածներում թրաֆիքի գնման առումով առաջատարն է: Ընկերությունն առաջարկում է ավելի քան 100 հազար բջջային հավելված՝ գովազդի տեղադրման համար։
Իսկ հիմա բջջային հավելվածում առաջատար լինելը՝ թվերով.
- 5,31 միլիարդ եզակի օգտատեր ողջ աշխարհում,
- 1,75 միլիարդ միայն բջջային օգտագործող լսարան,
- 394 րոպե օրական՝ օգտատերերի կողմից բջջային հավելվածմներում անցկացրած ժամանակ:
Հայաստանում BYYD հարթակը ծածկույթ է ապահովում ավելի քան 2 միլիոն օգտատիրոջ համար, որից 665 հազարը համացանց են մուտք գործում բացառապես բջջային սարքերի միջոցով։
BYYD բջջային ամենամեծ հարթակն արդեն Հայաստանում է
Ի՞նչ է ստանում գովազդատուն
Առաջին հերթին BYYD-ն գովազդատուի համար ապահովում է գովազդի 4 հիմնական ձևաչափերը՝
- բաներային (Banner),
- Rich Media (HTML5),
- Native,
- և վիդեո:
Ի դեպ, վիդեո տարբերակները համապատասխանեցվում են ըստ հավելվածի:
Բջջային հավելվածներում գովազդը հնարավորություն է տալիս կոնտենտի «վրայից» տեսնել այն, ինչը մի քանի անգամ ավելի արդյունավետ է դարձնում գովազդն ու դրա դիտողականությունը:
Գովազդը կարելի է տեղադրել կոնկրետ հավելվածներում (սպիտակ ցուցակ), օրինակ՝ միայն կանանց, վարորդների, ֆինանսներով հետաքրքրվողների համար և այլն։ Ինչպես նաև հնարավոր է առանձնացնել հատուկ հավելվածներ, որտեղ գովազդը չի ցուցադրվում («սև ցուցակ»)՝ ելնելով Ձեր պրոդուկտի անվտանգությունից:
Եվ իհարկե, բջջային հավելվածներում գովազդները, ի տարբերություն բրաուզերներում տեղադրվող գովազդների, չեն արգելափակվում:
«Ամառռռ»-ային համագործակցություն: BYYD x Ameria
BYYD-ն ողջ աշխարհում համագործակցում է ամենատարբեր բրենդների հետ, որոնց թվում են LG-ն, Xiaomi-ն, Bayer-ը, Nestle-ն և այլն: Հայաստանյան շուկայում ևս համագործակցությունները տարբեր են և հետաքրքիր: Դրանցից մեկը «ամառռռ»-ային համագործակցությունն էր Ամերիաբանկի հետ: Վերլուծենք այդ համագործակցությունը՝ պարզելու արդյունավետության չափը:
«Ամերիաբանկ»-ն առաջատար ֆինանսական- տեխնոլոգիական հաստատություն է և ՀՀ տնտեսական ոլորտի առավել նշանակալի դերակատարներից մեկը: Այն ներկայանում է նորարար ու թվային միջավայրով` էկոհամակարգով, որը մեկտեղում է ֆինանսական և ոչ ֆինանսական ծառայությունները և հնարավորություն ընձեռում բոլոր հիմնական ուղղություններով ստանալ հարմարավետ և հնարավորինս արագ ֆինանսավորում:
Որո՞նք էին հիմնական առաջադրանքները:
- Բանկի՝ հատուկ «Անկանխիկ ամառ» առաջարկի մասին օգտատերերին տեղեկացումը,
- Դեպի կայք նպատակային թրաֆիքի ներգրավումը,
- Բանկի մասին տեղեկացվածությունն ու բանկի ճանաչելիության բարձրացումը:
Ի՞նչ գործիքներ են կիրառվել:
- Rich Media անիմացիոն բաներ,
- Թիրախավորում՝ ըստ սոցիալ-ժողովրդագրական բնութագրիչների,
- Թիրախավորում՝ ըստ հետաքրքրությունների:
Ինչպե՞ս է իրականացվել գովազդային արշավը:
Քանի որ արդեն հստակ սահմանված էին առաջիկա գործողություններն ու անհրաժեշտ գործիքները, որոնք պետք էր կիրառել այդ գործողությունների արդյունքում հստակ նպատակներին հասնելուն, հետագա քայլերն ունեցան հետևյալ տեսքը.
- BYYD հարթակի վիճակագրական տվյալների վերլուծության օգնությամբ կատարվեց գովազդային արշավի օպտիմալացում,
- ընտրվեցին ամենաբարձր ցուցանիշներ ունեցող հարթակները՝ «քլիքի վճար/արդյունք» լավագույն տարբերակն ունենալու համար:
Թվում է՝ բջջային հավելվածները դարձան վայր, որտեղ հնարավոր էր ստանալ ամեն ինչ:
Թիրախավորումն էլ ստացավ իր վերջնական տեսքը՝
- տղամարդիկ/կանայք, 20 տարեկանից բարձր, ովքեր կարող են բանկային գործառնություններ իրականացնել
- Հետաքրքրությունների շրջանակն էլ այնպես, որ արշավի արդյունքում որպես նվեր ճանապարհորդությունը կիրառելի լինի: Հետաքրքրությունների թվում էին օնլայն և օֆլայն շոփինգը, բյուջետային և ոչ միայն ճանապարհորդությունները, ֆիթնեսն ու առողջությունը, նորաձևությունն ու ոճը, ուտելիքներն ու ըմպելիքները, գինիներն ու մշակութային իրադարձությունները: Ամբողջական ցանկը՝ այստեղ:
Ո՞րն էր վերջնարդյունքը
Պլանավորված ցուցադրությունները (853.154) գերազանցվեցին՝ հասնելով 863.961-ի, որոնցից քլիքերի թիվը 8148 էր:
Գովազդային արշավի ընթացքում հնարավոր եղավ հասնելու 165 973 եզակի օգտատիրոջ, ինչի արդյունքում CTR-ը (Click Through Rate) կազմեց 2,23%:
Արդյունքների մասին մանրամասն կարող եք կարդալ այստեղ:
Հստակ թիրախավորումը, հետաքրքրությունների ճիշտ սահմանումը, ճիշտ հարթակների ու հավելվածների ընտրությունը գովազդային արշավը դարձնում են է՛լ ավելի արդյունավետ ու թիրախային: BYYD-ն էլ այդ ամենը դարձնում է մի քանի անգամ հեշտ ու վստահելի:
Ձեր գովազդային արշավները բջջային հավելվածներում հասանելի դարձնելու համար կարող եք հարցում ուղարկել այս էլեկտրոնային հասցեին՝ [email protected]:
Միացե՛ք How2B-ի Տելեգրամյան ալիքին՝ ամենահետաքրքիր հոդվածներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: