Առցանց առևտուրը Հայաստանում շատ արագ զարգանում է, և Wildberries, Ozon ու այլ մարքեթփլեյսների օգնությամբ հայկական բիզնեսները կարող են նաև իրենց ապրանքը վաճառել։ Սակայն, մինչ այս նման գործունեությունը չունի հստակ կարգավորում, ինչը բերում է հարկման բարդությունների ու այլ խնդիրների։ Ներկայումս շրջանառվում է օրենքի նախագիծ, որը կարգավորելու է նշված ոլորտը, և հաստատման դեպքում կարող է ուժի մեջ մտնել 2026 թվականից։
Ֆինանսական բանականության 13-րդ էպիզոդում անդրադառնում ենք մարքեթփլեյսներում վաճառքներ իրականացնելու հետ կապված հաշվապահական ու հարկային հարցերին, ներկայացնում, թե ինչ պետք է իմանա բիզնեսը՝ իր վաճառքը գրագետ կազմակերպելու համար։
Դիտե՛ք նաև՝











